Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ojdå, en Speedy med orange kronograf-hand, mig veterligen så är de väldigt sällsynta Läst om den i den här artikeln http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-buzz-aldrins-omega-speedmaster-professional/ Kan du berätta lite om din?Speedy-tisdag borde vara en röd dag.
Du valde rätt tycker jag Själv tycker jag att länken är bra, dock mycket tyngre och bastantare än äldre modeller (tänker närmast på 1039:an, mycket stor skillnad mellan dem).I lördags slog jag äntligen till på en speedy efter flera års suktande. Mycket nöjd med klockan och hjälpen jag fick hos Rob. Jag velade ett tag mellan professional och first omega in space, men slog till slut till på originalet. Stor anledning till att jag velade var att jag inte var något fan av länken, men nu när jag använt den lite har jag börjat gilla den ändå. Provade dock för säkerhets skull ett brunt läderband idag
Ojdå, en Speedy med orange kronograf-hand, mig veterligen så är de väldigt sällsynta Läst om den i den här artikeln http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-buzz-aldrins-omega-speedmaster-professional/ Kan du berätta lite om din?
Alltid lika läckert med "lume-shots"
Grymt snygg bild
Gällande lädret man kan välja att få till sen speedy nuförtiden, vad kostar det komplett hos AD?
Finns det något icke OMEGA alternativ som blir kanon?
Tack på förhand
Grattis och välkommen till KS bästa tråd
Tackar! Inte så jäkla blodigt ändå, sugen att köra på läder någon gång om året typ julaftonJag är inte helt hundra men har för mig runt 3k med viklås hirsch skulle jag satsa på om jag ville ha ett svart läder
Jag lämnar inga garantier på pris och betalar tyvärr inte mellanskillnaden om det skulle vara en sådan haha nej men om man skulle vara lite seriös så har jag hört att det är ett väldigt fint och bra band i övrigtTackar! Inte så jäkla blodigt ändå, sugen att köra på läder någon gång om året typ julafton
Det var en bra story Jag förstår mycket väl att du vill behålla den då den verkligen är ascoolEn klocka som jag ägde första gången långt innan någon dj*vel brydde sig om att det satt en röd krono-sekund på den. Säljaren erbjöd till och med att skicka med en vit "om du tycker det är snyggare”. Men det tyckte jag så klart inte.
Sedan dess har jag och säljaren, som är en samlarkompis, haft den som dellikvid i ett gäng olika affärer innan jag till slut köpte loss den för evigt (?) för att år sedan. Tror det var fjärde gången jag fick den i min ägo från samma säljare.
Serienummermässigt ligger den precis i ytterkant för vad som anses korrekt för en Ultraman, men jag är rätt övertygad om att den kom så där från fabrik. Men så länge den inte ska säljas så är det ju mest av filosofisk betydelse.
Tackar! Inte så jäkla blodigt ändå, sugen att köra på läder någon gång om året typ julafton
Nu vet jag inte vad det kostar hos en AD, men Cousins brukar iaf inte vara dyrare och där får du ge åtminstone 550 pund för det polerades viklåset med ett svart alligatorband till Speedy Pro.Gällande lädret man kan välja att få till sen speedy nuförtiden, vad kostar det komplett hos AD?
Tack på förhand
Jag är helt med dig. Vill/SKA investera i ett läderarmband med original viklås. Jag må kanske vara töntig, men gillar viklås och dess säkerhet om armbandet skulle öppnas.
Förmodar att omega läderarmband kostar grävling, antar jag rätt att man kan sätta på typ ett hirschband på ett omegaspänne?
(Dumma frågor förtjänar dumma svar, so hit me hard! )
Nu vet jag inte vad det kostar hos en AD, men Cousins brukar iaf inte vara dyrare och där får du ge åtminstone 550 pund för det polerades viklåset med ett svart alligatorband till Speedy Pro.
Om detta stämmer ber jag @Chuck om ursäkt för att varit så väldigt fel i pris!
Gällande lädret man kan välja att få till sen speedy nuförtiden, vad kostar det komplett hos AD?
Tack på förhand