Pinnen76
Basic
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!
Såjaa! Grattis återigen!
Ser skumt ut, finns en del annat "intressant" på Chrono24 i armbandsväg, se den här:Bara en liten heads-up!
Kollade på Chrono20 och hitta denna
"Speedmaster länken" för 5400
Mig veterligen har omega aldrig gjort ett sånt lås. Inte äkta!
Ett sant nöje!Såjaa! Grattis återigen!
Kul att träffa på en KS'are irl.
Asså inte bara jag som har henne som bakgrund?! Nice!iMoon...
Snygging! Välkommen in i klubben!Efter många års suktande blev det till slut köp från Rob Engström med hjälp av deras fina Decembererbjudande igår.
Välkommen in i värmen!Efter många års suktande blev det till slut köp från Rob Engström med hjälp av deras fina Decembererbjudande igår.
Jäkligt oskarp bild, vetetusan vad luren sysslade med. =/
Sådär ser inte min heller ut, min köpt hos Rob för två veckor sedan.Noterade i @tissoter annons att "amuletten" ser annorlunda ut än min. Mån stöveln med text på har jag aldrig sett.
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-proffesional.63685/
Någon som kan ge förklaring på detta?
MärkligtSådär ser inte min heller ut, min köpt hos Rob för två veckor sedan.
Har heller aldrig sett den. Kan det vara baksidan på den? Jag har aldrig lyft ur den ut kartongen
Ser ut som att det ligger en tygpatch på amuletten.Noterade i @tissoter annons att "amuletten" ser annorlunda ut än min. Mån stöveln med text på har jag aldrig sett.
https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-proffesional.63685/
Någon som kan ge förklaring på detta?
Bra öga! Det ser ut som det nu när man vet om detSer ut som att det ligger en tygpatch på amuletten.
Du har köpt en fin julklapp till dig själv Varje Speedy entusiast med självaktning måste givetvis ha "Moonwatch Only"Kunde inte hålla mig. Julklapp till mig själv. Bröt inte ens plasten för att tjuvtitta.
Riktigt snygg bild! Grattis och välkommen in i värmen!Då var hon hemma. En årsklocka för mig, dock på annat sätt än året då jag föddes. Tack @ROB-1832 för hjälpen.
Tackar! Nej det är ett band jag införskaffat från Italien. Köpte det före klockanGrattis!
Snyggt band, är det original eller annat?
Härligt! Välkommen i värmen Dom säljer direkt från pall utanför vid Sergels Torg? .005 måste väl ändå vara Omegas bäst säljande modell?
Tackar! Ja det är nog inte omöjligt, även om jag fick förlita mig på Postnords tjänster för detta köpet. Det vore helt klart intressant att se hur annorlunda köpmönstrena blir under en sån här kampanj egentligen. 005rna lär ju knappt hinna in i butiken innan de skickas iväg till fartdårar landet över.Härligt! Välkommen i värmen Dom säljer direkt från pall utanför vid Sergels Torg? .005 måste väl ändå var Omegas bäst säljande modell?
Kampanjen skall gälla alla Omegas modeller så dom tar hem det du vill ha. Kronografer är alltid dyrare att serva men en Seamaster kronograf hamnar väl på samma som en Speedmaster skulle jag tro.Står och velar mellan Speedmaster eller Seamaster nu när Rob kör med kampanjen.
Någon som vet om kampanjen bara gäller klockor i lager? Mao, om/när jag får tummen ur och bestämmer mig
så visar det sig att den inte finns kvar i lager så.....
Är de någon skillnad i servicekostnad på Speedmaster vs Seamaster?