• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

image.jpg
IMG_0250.JPG

Med i matchen igen!
Tack @ROB-1832 för ett trevligt bemötande!
Grattis!:)

IMG_9127.JPG

Idag är ingen vanlig dag, för idag firar nämligen jag och min speedy ett år tillsammans. Det måste ju såklart firas, eller är jag bara en fåntratt som gör det? :p

Tack även till detta forum och denna tråd för all inspiration och dårenskap :D

Härligt! Välkommen i värmen :) Dom säljer direkt från pall utanför vid Sergels Torg? .005 måste väl ändå var Omegas bäst säljande modell?
Tackar! Ja det är nog inte omöjligt, även om jag fick förlita mig på Postnords tjänster för detta köpet. Det vore helt klart intressant att se hur annorlunda köpmönstrena blir under en sån här kampanj egentligen. 005:eek:rna lär ju knappt hinna in i butiken innan de skickas iväg till fartdårar landet över.

Står och velar mellan Speedmaster eller Seamaster nu när Rob kör med kampanjen.
Någon som vet om kampanjen bara gäller klockor i lager? Mao, om/när jag får tummen ur och bestämmer mig
så visar det sig att den inte finns kvar i lager så.....:banghead:
Är de någon skillnad i servicekostnad på Speedmaster vs Seamaster?

Står och velar mellan Speedmaster eller Seamaster nu när Rob kör med kampanjen.
Någon som vet om kampanjen bara gäller klockor i lager? Mao, om/när jag får tummen ur och bestämmer mig
så visar det sig att den inte finns kvar i lager så.....:banghead:
Är de någon skillnad i servicekostnad på Speedmaster vs Seamaster?
Kampanjen skall gälla alla Omegas modeller så dom tar hem det du vill ha. Kronografer är alltid dyrare att serva men en Seamaster kronograf hamnar väl på samma som en Speedmaster skulle jag tro.

Tillbaka
Topp