Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Riktigt snygg är den. Hade jag haft pengarna till förfogande hade jag också slagit till utan att fundera!Kunde inte motstå en sådan här http://www.fratellowatches.com/omeg...il&utm_term=0_b515b4ef06-a56404c46c-123626141
Ja, håller med. Man måste prova. Ex har jag en AT i 41,5 och den upplevs/bärs större Har förr haft en 42mm kronograf från Certina och den upplevdes definitivt som större.Har du verkligen provat en Pro ordentligt eller tror du att den är för stor? Jag tror inte man ska låsa sig vid en diameter. Pro upplevs som förvånansvärt smidig.
Tror ni att det här kan bli något för samlarna om några år?
Som föregående talare föreslagit så tycker jag du ska testa den på armen. Kolla på bilder jag lagt upp, jag har mellan 16-16,5cm handled. Gillar ofta inte heller större klockor än 40mm, men denna tycker jag inte alls känns för stor. Gick i samma tankar och tänkte först köpa en reduced. Är väldigt glad att jag valde pro istället.Kan max ha 40mm ://
Fantastiskt! Lume shotet är helt galet bra!Kunde inte motstå en sådan här http://www.fratellowatches.com/omeg...il&utm_term=0_b515b4ef06-a56404c46c-123626141
Ja det var verkligen pricket över i på modellen. Skulle ha konstant mörkt hemma bara för att se subdialsen lysa upp i mörkretFantastiskt! Lume shotet är helt galet bra!
@Hasse Varg har beställt en.
Samma här #1950. Sjukt snygg. Kanske snyggaste Speedmastern jag sett.@Hasse Varg har beställt en.
Ingen box följer med klockan, det är lite skumt ändå..
Tror den kommer vara som dyrast vid release, precis som det var med Silver Snoopy.Tror ni att det här kan bli något för samlarna om några år?
Ingen box följer med klockan, det är lite skumt ändå..
Står ju att man får med en Presentation Sleeve på hemsidan... Min polare mailade dessutom och fråga och de bekräftade - Ingen box, endast en presentation sleeve.Var ser du attbox inte ingår?
Står ju att man får med en Presentation Sleeve på hemsidan... Min polare mailade dessutom och fråga och de bekräftade - Ingen box, endast en presentation sleeve.
Tog inte många timmar att kränga 2012 klockor till ett värde av 104 624 000:-. Omega garvar hela vägen till bankenSå vara alla bokade när jag precis kollade.
Tror den kommer vara som dyrast vid release, precis som det var med Silver Snoopy.
Fint det blev! Ha det i några dagar och det kommer bli ordentligt skönt!Enligt formulär 1A i den här tråden utrustar jag min nya Speedy med ett racingband från @rogart-63. Mycket nöjd.
Suck, missade att man kunde välja nummer, tog bara första bästa i min iver att lägga vantarna på en... Håller med dig, den är verkligen sjukt snygg Köpte den då jag verkligen gillade utseendet på den!Samma här #1950. Sjukt snygg. Kanske snyggaste Speedmastern jag sett.
Det gjorde jag med, fick 1950 av slump. Farsans födelseår, det får dugaSuck, missade att man kunde välja nummer, tog bara första bästa i min iver att lägga vantarna på en... Håller med dig, den är verkligen sjukt snygg Köpte den då jag verkligen gillade utseendet på den!
#0113 anmäler sig. Hur många är vi från KS just nu tro?
#0113 anmäler sig. Hur många är vi från KS just nu tro?
Det gjorde jag med, fick 1950 av slump. Farsans födelseår, det får duga