Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem. Hahaha. Om din sambo är en affish på Samatha Fox i vardagsrummet så är det inga problem.Börjar bli lite avis.
Tror ni man kan smyga undan en 50 lök utan att sambon märker det?
Dvs om man får chansen...
Är väl inget lanseringsdatum satt så räkna med att du har 6 månader på dig, känns inte alls omöjligt.Börjar bli lite avis.
Tror ni man kan smyga undan en 50 lök utan att sambon märker det?
Dvs om man får chansen...
Inga problem. Hahaha. Om din sambo är en affish på Samatha Fox i vardagsrummet så är det inga problem.
Är din sambo förmodligen en människa med normalt förstånd så kan det bli liiiiite svårt
"Älskling, om 30 år kommer den vara värd multum. Det är en investeeeeering!"Skulle säga att hon ligger "något" över medel i inteligens.
Så nepp inte direkt en Samantha Fox nivå på det hela. Tvärtom...
"Älskling, om 30 år kommer den vara värd multum. Det är en investeeeeering!"
Även om du lyckas smyga undan 50 lök så kan du ju inte låta henne se klockan sedan...Skulle säga att hon ligger "något" över medel i inteligens.
Så nepp inte direkt en Samantha Fox nivå på det hela. Tvärtom...
Även om du lyckas smyga undan 50 lök så kan du ju inte låta henne se klockan sedan...
Ytterst tveksam till att hon ser någon skillnad. Min sambo tror att min sub och speedy är samma klocka.Även om du lyckas smyga undan 50 lök så kan du ju inte låta henne se klockan sedan...
Ytterst tveksam till att hon ser någon skillnad. Min sambo tror att min sub och speedy är samma klocka.
fick du in en order nu!? Faaan sitter och refershar..Där satt den. #354.
Det första jag gjorde efter att ha bekräftat beställningen var att posta i tråden. Satt i säkert en timme och tryckte F5.fick du in en order nu!? Faaan sitter och refershar..
Jag försökte med detta i min senaste löneförhandling, alltså att det vore lämpligt om jag får lite extra för jag hade spanat in en speedy. Tyvärr förstod inte min chef varför man ska köpa en så dyr klocka. Tror det föll platt där, men jag tog mig i kragen och köpte en speedy ändå.Tack för svar! Haha sån jävla beslutsångest, får försöka förhandla om lönen lite och satsa på pro istället verkar det som. Pro känns även mera som en klocka som får följa med en livet ut
Välkommen in i värmen!Ny i tråden men slänger in en bild på min pärla också.
Men satan va bra det blev då!!!
En miljon tack till @Maer och hans underbara armband. Ska aldrig mer köpa i butik, bara specialbeställa! (Kommer köpa i butik också men just nu känns det så)
Mitt blåbär har fått en ny blå dress!
Silvergrå tråd matchar stålet perfekt.
Eget omegaspänne på såklart
En liten liten röd detalj för att fånga upp det röda i tavlan.
Svinigt nöjd!
Varmt välkommen! Kul med en FOIS i gänget!Ny i tråden men slänger in en bild på min pärla också.
HahaGrymt @Chuck ! Grattis ! Ser fram emot att se Speedy Tuesday LE i ölglaset OBS! Ingen fulöl då utan enbart i limiterade batcher från små mikrobryggerier.
Haha! Grattis ☺.Startade tidigt i morse.
Cirka 11:40 hängde sig den ena paddan aka MINI #1
Jag lät browsern snurra i cirka 15 i förhoppning att en positiv ruta dyker upp.
Det hände aldrig dock så markerade jag webfältet och avbröt där stod det "omega/blablabla/choosenumber" då blev jag ledsen i ögat! Paddan hade hängt sig!!
Efter extra intensivt klickande fr.o.m. Lunch hände det! Jag såg rutan dyka upp på samma padda dock så hann jag refresha mitt i allt!!!!
Men efter ännu en refresh på samma padda, skakandes händer och som ni vet, IPad mini är trög som sattan, satt den!
Känns sjukt kul, älskar det.
Dock måste en bort.... PM 30 K skickat.
Marknadspris? Den är ju speciell har badat i GT o öl
Slutligen.
Det handlar inte om klockan. Det är hypen, känslan, biljetten till gemenskapen... KS 4-ever! Tack alla för ni gör detta forum så bra.
Nu blir det vfiiiin
Cheers Chuck
Härligt engagemang, Du är en värdig innehavare av den här riktiga juvelen!Startade tidigt i morse.
Det hände aldrig dock så markerade jag webfältet och avbröt där stod det "omega/blablabla/choosenumber" då blev jag ledsen i ögat! Paddan hade hängt sig!!
Efter extra intensivt klickande fr.o.m. Lunch hände det! Jag såg rutan dyka upp på samma padda dock så hann jag refresha mitt i allt!!!!
Men efter ännu en refresh på samma padda, skakandes händer och som ni vet, IPad mini är trög som sattan, satt den!
Slutligen.
Det handlar inte om klockan. Det är hypen, känslan, biljetten till gemenskapen... KS 4-ever! Tack alla för ni gör detta forum så bra.
Nu blir det vfiiiin
Cheers Chuck
Underbart!
Hur har det gått?
Det är en hel del som knipit en bokning med intensivt f5-ande på OF så med den där setupen borde det gått bra @Chuck?
Härligt!!Gick kanon!
Grattis till fångsten! Va du värd efter engagemanget! Men behåll originalet också. Funderade på samma sak först, men man vill ju komplettera originalet med denna LE, inte bara ha den. Byt till billigare bil eller något sånt iställetStartade tidigt i morse.
Slutligen.
Nu blir det vfiiiin
Cheers Chuck
Nu i efterhand funderar jag faktiskt på det. Är van vid att flippa iväg "dyrgrip" för en annan.Grattis till fångsten! Va du värd efter engagemanget! Men behåll originalet också. Funderade på samma sak först, men man vill ju komplettera originalet med denna LE, inte bara ha den. Byt till billigare bil eller något sånt istället
Är väl ett vanligt Speedmaster Pro case så alla "moderna" speedmasterlänkar på 20mm borde fungera, dvs samma ändlänkar.En sak som oroade mig när jag reserverade speedy tuesday klockan var texten
"We do not guarantee that the assigned or chosen limited edition number or any reserved watch will be available for sale."
Kommer jag att få köpa den eller inte? Lite trist osså att för 52 tkr att man inte får med en metalllänk, någon som vet om det går att köpa en separat för normala speedmaster som passar och vad det kostar?