E.Z.
Silver
Grattis alla som lyckades knipa tuesday-Speedyn. Själv hann jag inte ens börja fundera på det innan det var slutsålt...
De som inte bekräftas under 24h släpps imon lunch/eftermiddag för försäljning så det kan finnas möjlighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis alla som lyckades knipa tuesday-Speedyn. Själv hann jag inte ens börja fundera på det innan det var slutsålt...
Det här känns lite som när dom släpper biljetter till SpringsteenDe som inte bekräftas under 24h släpps imon lunch/eftermiddag för försäljning så det kan finnas möjlighet
Hoppas verkligen att du får tag på en, håller tummarna för dig!Förberett mig, ska ha den!
Blir trycka F5 hela dagen
Nja, jag behåller nog min 145.012-67:a och145.022-76:a ett tag till då jag verkligen gillar dem Sålde av min 94:a före jul med förhoppningen att jag skulle minska mitt innehav av Speedys, med LE:n så kommer jag att vara tillbaka på"fyrtal i Speedys" så det är väl mitt öde att jag alltid skall ha fyra styckenGrattis till köpet! Galet snygg faktiskt - en riktigt rolig och lyckad LE från Omega den här gången!
Men nu ska du väl ändå sälja din gammel-Speedy?
Lycka till! Enligt mailet jag fick så måste man bekräfta klockan inom 24 timmar efter reservation. Var extra uppmärksam från 13.00 -15.00 (bokade min 13.42), då det är ungefär då 24 timmar har passerat då reservationerna släpps.Förberett mig, ska ha den!
Håller med, men det var likadant på den klocka som denna är något av en homage till, Omega Speedmaster Project Alaska III:Vad är grejen med att 10 på chronometer minuterna och 20 på sekund-dialen på Speedy Tuesday är roterade åt olika håll? Ser sjukt konstigt ut
Ngn av dessa kloka människor som noterade om priset som uppgavs var inklusive moms?Snyggt! Grattis grabbar!
Japp, det svenska priset är ink moms.Ngn av dessa kloka människor som noterade om priset som uppgavs var inklusive moms?
Underbart!Förberett mig, ska ha den!
Orkar inte läsa hela men en sak som slog mig i går är att många i andra tidszoner borde ha blivit lite förbannad. Tänk de som vaknade upp i LA kl 09:00 PST (ca 18:00 GMT) och insåg att de missat chansen att köpa ett exFinns en lååång tråd om Speedy Tuesday LE på Omega Forums:
https://omegaforums.net/threads/omega-speedmaster-speedy-tuesday-limited-edition.51317/
Hej E.Z.,
Vet inte än, har själv bett att bli kontaktad av representant. Ska bli spännande och se, får återkomma i ärendet.
Richard
Ja! Mig!Då var vi uppe på 11
@n1tro
@azcii
@Hasse Varg
@ERIKSON URHANDEL
@E.Z.
@xmagols
@Phileas
@ozzyozzy
@Wizzox
@Oslowrist
@Molle
Missat någon?
Vad är det som händer! Torsten med en Omega???Ja! Mig!
Även jag lyckades knipa en rackare
Ni verkar så trevliga så man vill ju liksom komma in i gänget!Vad är det som händer! Torsten med en Omega???
Jag ska dock inte snacka för mycket, äger ingen annan Omega självNi verkar så trevliga så man vill ju liksom komma in i gänget!
Hur har det gått?Förberett mig, ska ha den!
Det är en hel del som knipit en bokning med intensivt f5-ande på OF så med den där setupen borde det gått bra @Chuck?Hur har det gått?
Grattis! Då var vi 14Där satt den. #354.