Upp med hakan!! Du får ju ha speedy på dig!
Hejdå sängen speedy tue.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upp med hakan!! Du får ju ha speedy på dig!
Hejdå sängen speedy tue.
Så sant! Hakan uppeUpp med hakan!! Du får ju ha speedy på dig!
På Nymans tar dom 7000kr inkl Polering. Vill man inte polera borde det bli en del billigare. Men runt 5k skulle jag tro, inte hunnit serva min än.Sitter och funderar på att införskaffa mig en Omega speedy pro, men tänkte kolla vad en "standardservice" ungefär bruka ligga på??
Ja okej good to know, tack! Ingen i denna tråden som vill bli av med sin speedy?På Nymans tar dom 7000kr inkl Polering. Vill man inte polera borde det bli en del billigare. Men runt 5k skulle jag tro, inte hunnit serva min än.
Fantastiskt fina de där! Önskar bara man hade grövre handleder baraVar inne på @ERIKSON URHANDEL på lunchen. De hade just fått in en Speedy Moon i stål och Sednaguld.. Underbar brun nyans på tavlan och överlag en mycket trevlig bekantskap!
Var inne på @ERIKSON URHANDEL på lunchen. De hade just fått in en Speedy Moon i stål och Sednaguld.. Underbar brun nyans på tavlan och överlag en mycket trevlig bekantskap!
Verkligen fina! Mm, hygglig diameter på de där.. Funkade dock fint på mina 18,5 cmFantastiskt fina de där! Önskar bara man hade grövre handleder bara
Just denna listar 114,5k.Fet! Vad är listpriset på denna?
Uhh jag tycker att det e mycketVerkligen fina! Mm, hygglig diameter på de där.. Funkade dock fint på mina 18,5 cm
Just denna listar 114,5k.
Det är för att den delvis är i guld (och givetvis pga. det riktigt vassa verket) som den hoppar upp över 100k..Uhh jag tycker mycket
Här är en sådan som är 92k och tycker mera finare
Sista med röda var snyggtDet är för att den delvis är i guld (och givetvis pga. det riktigt vassa verket) som den hoppar upp över 100k..
Finns ju några varianter i stål som listar runt 90k, tex:
Sen har vi ju platinamodellen som listar facila 433k :
Faan va goa de ärDet är för att den delvis är i guld (och givetvis pga. det riktigt vassa verket) som den hoppar upp över 100k..
Finns ju några varianter i stål som listar runt 90k, tex:
Sen har vi ju platinamodellen som listar facila 433k :
Supersnygg!Här njuter vi av de fina skogarna kring Dalarna!
Wow vilken tavla!Var inne på @ERIKSON URHANDEL på lunchen. De hade just fått in en Speedy Moon i stål och Sednaguld.. Underbar brun nyans på tavlan och överlag en mycket trevlig bekantskap!
Ajaj tråkigt...Det hände en grej...