Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hesalite? Måste ha varit en hård smäll...Det hände en grej...
Varv beror på hur man drar upp det. Jag rullar pekfingret under och tror det är 50-60 gånger. Men tro mig du känner ett definitivt stopp. Bara att vrida tills det inte går mer.En fråga till er Speedmaster experter. Hur mycket ska man egentligen dra upp klockan. Står i instukrionen att man ska citat "dra upp den till stopp (DRA INTE FÖR HÅRT)"
Jag har dragit till den börjar gå trögt men aldrig till något stop? Hur många varv drar man upp ca när den stannat?
Tack
Riktigt snyggt, vad är det för läder band?Första inlägget på speedy tuesday, känns fint att komma in i värmen!
Dem är riktigt snygga, får kontakta honom. Vet du vad det är för fabrikat?
Oj då...Det hände en grej...
Ouch!Det hände en grej...
Välkommen in i värmen! Alltid trevligt med fler speedys!Satan vad trevligt att man äntligen är med speedy trevlig torsdag!
Aj...Det hände en grej...
Stort grattis och välkommen in!Första inlägget på speedy tuesday, känns fint att komma in i värmen!
Jag passar. Har lärt mig min läxa den hårda vägen...Efter att ha varit i Rolexträsket en stund så längtar jag tillbaka hit!
Ingen som vill skilja sig från sin 005/006?
Mycket fint! Grattis till den och välkommen in i värmen!Satan vad trevligt att man äntligen är med speedy trevlig torsdag!