Lite högt pris va utan service historik och Box m,m?Speedy Tisdag!
Denna ligger tillsalu på K&S
Mvh
Micke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite högt pris va utan service historik och Box m,m?Speedy Tisdag!
Denna ligger tillsalu på K&S
Mvh
Micke
Ruskigt fint skick, fin patina... tycker du det är dyrt får du väll slänga in ett bud?Lite högt pris va utan service historik och Box m,m?
Fick en rispa i glaset...
Eller rättare sagt: i plexit
Ser fram emot min med!Sommaren är snart här #speedytuesday
Tackar. Det ska jag kolla upp. Gillar att strukturen ser så tydlig ut.
Köpte på natostrapco.com och heter The Fortress XII med borstade detaljer. Ganska stelt, men faktiskt en favorit just nu. Sitter jättebra.
Fuck!! Det e därför brukar använda just safir! Det går inte lita på Hard eller Plex! Nån gång man fuckar upp det!Fick en rispa i glaset...
Det där borde väl gå att försöka polera bort? Eller är det djupt? Tycker inte det ser ut att ha gått igenom..Fick en rispa i glaset...
Vad kör hon för klocka?Ett perfekt sällskap på strandpromenaden....
Dvs Speedyn och fästmö
Vet inte riktigt hur det gick till. Bar klockan på högern i några minuter på jobbet och när jag tog av den såg jag att nåt hade hänt. Trodde först att det var en spricka Ska syna den ordentligt när jag kommer hem men hoppas att jag kan åtgärda det med slipning och polering.Hoppla! Vad hände? Vad ska du göra åt det? byta glas?
Fuck!! Det e därför brukar använda just safir! Det går inte lita på Hard eller Plex! Nån gång man fuckar upp det!
Äh, det är lugnt. Hesalit är för oss med ballar och nerver av stål!Tråkigt! Displex löser alla repor (nästan iaf)
Kollat brevlådan strax innan?Vet inte riktigt hur det gick till. Bar klockan på högern i några minuter på jobbet och när jag tog av den såg jag att nåt hade hänt. Trodde först att det var en spricka Ska syna den ordentligt när jag kommer hem men hoppas att jag kan åtgärda det med slipning och polering.
Kollat brevlådan strax innan?
Mitt motto var att inte byta plexi förrän jag inte ser vad klockan är, låt de va!
Haha, in intressant filosofi.Kollat brevlådan strax innan?
Mitt motto var att inte byta plexi förrän jag inte ser vad klockan är, låt de va!
Helt rätt, YOLOÄh, det är lugnt. Hesalit är för oss med ballar och nerver av stål!
Snygga band! Vad är det för märke och modell/färg?
Det är hirsch. Vad modellen heter vet jag tyvärr inte.Snygga band! Vad är det för märke och modell/färg?
Ok tack för snabbt svar. Kanske det är heavy calf isåfall. Ser jätte bra ut, har själv den modellen i svart men tycker det är lite för tjockt och styvt så är ute efter något liknande i brunt, fast mjukare och bekvämare än heavy calf.Det är hirsch. Vad modellen heter vet jag tyvärr inte.
Men jag är nöjd med kombon!
Lite styvt är det, men de brukar mjukna upp övertid. Det är riktigt snyggt iaf.Ok tack för snabbt svar. Kanske det är heavy calf isåfall. Ser jätte bra ut, har själv den modellen i svart men tycker det är lite för tjockt och styvt så är ute efter något liknande i brunt, fast mjukare och bekvämare än heavy calf.