Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har lite samma känsla själv. För mig går det i perioder när jag använder en specifik klocka i några dagar och sen byter till en annan. Men det blir ganska mycket Speedy. Många gånger har jag märkt att när jag inte vet vad jag vill ha blir det Speedy, eller om jag byter klocka när jag kommer hem.Den här klockan alltså... Har aldrig känt mig så fäst vid en klocka att jag saknar att ha den på handleden när jag bär något annat. Lite abstinenskänsla. Smekmånaden är över sedan länge och flippardemonen har inte tagit denna.
Omega Speedmaster 145.022 -79
Vi trivs väldigt bra ihop. Nu tänkte jag testa lite band
Vet att allt handlar om Månklockan (har en själv), men vad tycker ni om denna...?
Alldeles för plottrig tavla och gummi på Speedys är ett no-no i min bok (vet, den finns på länk också). Det finns ett gäng Speedys som inte är månklockor och som jag tycker är underbara men tyvärr inte denna. GMT på kronografer sabbar rent allmänt utseendet mer eller mindre tycker jag. Med @Stefanweei 's jättefina bild på inlägget efter att jämföra med så tror jag att dom flesta här håller med lite.Vet att allt handlar om Månklockan (har en själv), men vad tycker ni om denna...?
Haha, where do I sign up?Ny fet limiterad speedmaster som kommer släppas på Basel. Man har höjt tachyskalan tre cm och tillverkat ett förstorande safirglas.
Du har mycket roligt testande framför dig som kommer göra dig häpen av hur bra den klär i allt!
Detta var ju schysst, tex.
Kass bild
Japp! Tur jag har en hel drös med läder/natosDu har mycket roligt testande framför dig som kommer göra dig häpen av hur bra den klär i allt!
Är det inte någon som tycker att den plötsligt blir för liten och lätt på band? Nähä...Du har mycket roligt testande framför dig som kommer göra dig häpen av hur bra den klär i allt!
Lite nättare blir den nog, men rejälare på nato!Är det inte någon som tycker att den plötsligt blir för liten och lätt på band? Nähä...
Jag gillar den! Stenhårda index och visare och en skvätt orange ger ett härligt brutalt intryck.Vet att allt handlar om Månklockan (har en själv), men vad tycker ni om denna...?
Det där var en riktigt läcker combo! Vad är det för band och var får man tag på det?
Snygg.
Men allt handlar inte om månklockan, även om dom är väldigt vanliga här.
Min säger hej.
Ännu en dag i paradiset.
Kaffe i kroppen och blåbäret på armen.
Kan man begära mer?
Nej det kan jag inte påstå. Har dock burit min på länk 2ggr, så jag är van vid läder eller Nato. Är inte det största fanet av länk.Är det inte någon som tycker att den plötsligt blir för liten och lätt på band? Nähä...
Det där var en riktigt läcker combo! Vad är det för band och var får man tag på det?
Asså våra gfs måste känna varandra, jag har exakt samma bok på nattduksbordet xDDet är sådana här lägen man vet att man träffat rätt! Min sambo kan inte förstå hur jag kan lägga en månadslön på en klocka utan att direkt tänka efter, men idag när jag kom hem låg denna bok och väntade på nattduksbordet en helt vanlig torsdag.
Vad trevligt! "Klassiskt mästerverk i tidlös design" kan vi ju verkligen skriva under på.Slog upp DN idag och hittade denna annons!
FYI