Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser grymt bra ut!På nytt nato. Tycker det blev riktigt bra!
Royalstraps.seSer grymt bra ut!
Vart skaffade du det natot? Vill ha det "mönstret" men i nato-format precis som du
Fin den där!!!Grymt generöst av @rogart-63 att skicka ett nytt band när det gamla blev en aning kort.
Var ju ett tag sedan jag köpte det men ej haft möjlighet att byta från länk tull läder förräns nu.
Ett par bilder efter bytet.
Hmmm.. är det bara jag som tycker att det saknas nått?
Välkommen in i värmen!Min första Speedmaster och jag är supernöjd !
Ingen fara att låta den stanna. Så länge det inte är väääääldigt länge så oljorna torkar av att stå stilla. Men om du inte använder den på så länge så kan du ge den till mig iställetOm man inte använder sin speedy ska man vrida upp den va 48 timme eller ok att låta den stanna o vila sig ett par dagar?
Haha vi pratar några dagar stillhet maxIngen fara att låta den stanna. Så länge det inte är väääääldigt länge så oljorna torkar av att stå stilla. Men om du inte använder den på så länge så kan du ge den till mig istället
Då är det ingen fara alls. Men erbjudandet att ge den till mig kvarstår såklartHaha vi pratar några dagar stillhet max
Finns så klart olika skolor/teorier vad gäller detta men jag har hört att manuella urverk mår bra av att laddas åtminstone en gång per månad eller så per rekommendation.Om man inte använder sin speedy ska man vrida upp den va 48 timme eller ok att låta den stanna o vila sig ett par dagar?
Stunning piece!Sjukt att den här poleringen med stor sannolikhet överlever mig..
Ser kanon ut! Har man en Hesalite speeedy ska målsättningen vara "byter inte glas förrän man inte kan avläsa tiden mer"Kör lite ägg till frukost idag.
Notera min tråkiga repa kl.6.