Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var inne när den släpptes, mest för att kolla. Fick upp ett nummer men fullföljde inte beställningen. Just då var det uteslutet att jag skulle kunna köpa den. Idag vet jag inte, kanske skulle det ha gått. Men jag köper ju grejer för att använda, inte för att profitera.På omegaforums snackas det om att folk blivit erbjudna 8-11 tusen dollar för sina Speedy Tuesday. Sinnessjukt om det stämmer.
Tror det är mycket snack också i det forumet, har svårt att se att de ska gå för över 70 tusen.Jag var inne när den släpptes, mest för att kolla. Fick upp ett nummer men fullföljde inte beställningen. Just då var det uteslutet att jag skulle kunna köpa den. Idag vet jag inte, kanske skulle det ha gått. Men jag köper ju grejer för att använda, inte för att profitera.
Fruktansvärt bra den där!105.012 dagen till ära
Jäklar så trevligt det blev! Passar betydligt bättre än på min legend.Rassel-panda. Nu på 1171!
Odum din med!Jäklar så trevligt det blev! Passar betydligt bättre än på min legend.
Inte för att jag är speciellt kunnig men jag tror 1171 är rätt länk och det alternativ av länk som modellen levererades med. @Patrik J kan säkert bekräfta eller dementera.Väntar på min 145.022 -69 som kommer i veckan. Får den på länk. Någon kunnig som vet om det finns en eller flera korrekta länkar till den reffen?
Väntar på min 145.022 -69 som kommer i veckan. Får den på länk. Någon kunnig som vet om det finns en eller flera korrekta länkar till den reffen?
Inte för att jag är speciellt kunnig men jag tror 1171 är rätt länk och det alternativ av länk som modellen levererades med. @Patrik J kan säkert bekräfta eller dementera.
Hör dig. Fick precis nypepp men går i vågorFasen vad jag saknar speedy ibland.... för att sedan endast fnysa åt den.
Världen är kluven.
Rassel-panda. Nu på 1171!
Tack! Får den på en 11711039, 1116 och 1171 enligt MWO.
Jäklar va läcker!Den bästa Speedy-modellen