• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

1491295991814441895334.jpg

På omegaforums snackas det om att folk blivit erbjudna 8-11 tusen dollar för sina Speedy Tuesday. Sinnessjukt om det stämmer.
Jag var inne när den släpptes, mest för att kolla. Fick upp ett nummer men fullföljde inte beställningen. :banghead: Just då var det uteslutet att jag skulle kunna köpa den. Idag vet jag inte, kanske skulle det ha gått. Men jag köper ju grejer för att använda, inte för att profitera.

Jag var inne när den släpptes, mest för att kolla. Fick upp ett nummer men fullföljde inte beställningen. :banghead: Just då var det uteslutet att jag skulle kunna köpa den. Idag vet jag inte, kanske skulle det ha gått. Men jag köper ju grejer för att använda, inte för att profitera.
Tror det är mycket snack också i det forumet, har svårt att se att de ska gå för över 70 tusen.

Väntar på min 145.022 -69 som kommer i veckan. Får den på länk. Någon kunnig som vet om det finns en eller flera korrekta länkar till den reffen?

Tillbaka
Topp