Välkommen in i värmenÄntligen har man Speedyn! Var skeptisk till den "nya" länken först men den ter sig betydligt bättre på armen än på bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmenÄntligen har man Speedyn! Var skeptisk till den "nya" länken först men den ter sig betydligt bättre på armen än på bild!
En Kinamögellänk tyvärr. Men den fungerar bra sålängeSnygg länk! Vad är det för någon?
Tog ett tag, lade ordern hos Watchprint 8/4 och fick inte boken förrän 25/4.Fint. Har också beställt. Hur lång var leveranstiden?
Mycket fint! Grattis och välkommen!Äntligen har man Speedyn! Var skeptisk till den "nya" länken först men den ter sig betydligt bättre på armen än på bild!
Ajaj in på rehab!Min Speedy är inte riktigt kry. Upptäckte i morse att det inte finns något "stopp" i uppdragningen längre. Klockan verkar i övrigt funka som den ska men det går att dra hur mycket som helst, ibland när man skruvar på kronan hörs ett litet klonk inifrån urverket. Frågan är hur man ska klara sig utan Speedy under servicetiden.
Det tycker jag du gör helt rätt i!Funderar på att springa iväg och köpa en FOIS idag, är ju ändå Speedy Tuesday...
Min Speedmaster 57' har aldrig haft ett stop när man drar upp den.Min Speedy är inte riktigt kry. Upptäckte i morse att det inte finns något "stopp" i uppdragningen längre. Klockan verkar i övrigt funka som den ska men det går att dra hur mycket som helst, ibland när man skruvar på kronan hörs ett litet klonk inifrån urverket. Frågan är hur man ska klara sig utan Speedy under servicetiden.
Köp en till, så klart.Min Speedy är inte riktigt kry. Upptäckte i morse att det inte finns något "stopp" i uppdragningen längre. Klockan verkar i övrigt funka som den ska men det går att dra hur mycket som helst, ibland när man skruvar på kronan hörs ett litet klonk inifrån urverket. Frågan är hur man ska klara sig utan Speedy under servicetiden.
Får ursäkta min långa frånvaro.Ja såna vill man naturligtvis undvika att köpa. Nu är ju Speedyn en så pass populär klocka så att risken att den ska bli kvar i butik nån längre period är högst osannolik.
För det första avsåg diskussionen det manuella verket i Professional. att manuella verk inte mår bra av att stå stilla längre tider. För det andra så kan man undra om det verkligen stämmer ? Varför skulle detta skilja sig mellan automatiska och manuella ? Men 9300 är ju betydligt modernare och mer high-tech så där skulle jag i alla fall inte bekymra mig om det.Får ursäkta min långa frånvaro.
Min som var 4 år gammal när jag köpte den går ju som ett härke...
Ja stått i Bergströms monter hela tiden.
Aka "smocka"Trevlig tisdag! Sommarmocka på idag
På väg! Fastnade i trafiken
Blev det något klubbat beslut? Har du blivit en stolt medlem i #ST?Funderar på att springa iväg och köpa en FOIS idag, är ju ändå Speedy Tuesday...
Ja... får kanske planera in spa under sommaren när Speedyn ändå brukar få vila p.g.a. avsaknad av WRDeppigt.
Yes! Fast verkar inte vara nått fel på tidshållningen så ingen stötte panik.Ajaj in på rehab!
Sitter ett automatiskt verk i din och de har nog inget stopp på uppdragningen.Min Speedmaster 57' har aldrig haft ett stop när man drar upp den.
Men det kanske skiljer på urverk i klockorna.
Jag har ju ett 9300 urverk i min.
Hur tänkte jag inte på detKöp en till, så klart.
Håller tummarna för att det avlöper väl.Ja... får kanske planera in spa under sommaren när Speedyn ändå brukar få vila p.g.a. avsaknad av WR
Yes! Fast verkar inte vara nått fel på tidshållningen så ingen stötte panik.
Sitter ett automatiskt verk i din och de har nog inget stopp på uppdragningen.
Hur tänkte jag inte på det
Hann inte, men i morgon på lunchen så.. gäller bara att få rätt pris på den nu också!Blev det något klubbat beslut? Har du blivit en stolt medlem i #ST?
Set gott ut med öl och blåbär
Tur att det går att bytaTröttnade lite på ghost bezeln då jag tycker den är lite för blekt så idag kom den nya bezeln som jag beställt... Mycket nöjd!!!
Före:
Efter:
I mitt tycke snyggare!Tröttnade lite på ghost bezeln då jag tycker den är lite för blekt så idag kom den nya bezeln som jag beställt... Mycket nöjd!!!
Före:
Efter: