Jag är jäkligt på!Har varit prat om speedy GTG ett tag nu.
Någon som känner sig manad att dra i det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är jäkligt på!Har varit prat om speedy GTG ett tag nu.
Någon som känner sig manad att dra i det?
Skit. Min speedy är fortfarande på resa och kommer hem på torsdag..Ärsh, va f@n...
Speedy GTG-AW imorgon?
Sugen på en öl efter jobbet.
Förslag på bar i Stockholm?
Bishops arms Hornstull?
Jag kommer dit vid 1730.
AttansSkit. Min speedy är fortfarande på resa och kommer hem på torsdag..
LIVSSTIL! Klart jag måste ha en speedy på en speedy GTG. Jag löser det Jag kommer gärna imorgon om det blir avAttans
Du är välkommen ändå. Speedy är inte bara en klocka, det är ett state of minde och/eller livsstil!
LIVSSTIL! Klart jag måste ha en speedy på en speedy GTG. Jag löser det Jag kommer gärna imorgon om det blir av
Jag kommer! Måste vänta in att frun kommer hem från jobbet så att hon kan överta vårdnaden av vårt barn men kan nog vara där strax efter 18. Kul!Ärsh, va f@n...
Speedy GTG-AW imorgon?
Sugen på en öl efter jobbet.
Förslag på bar i Stockholm?
Bishops arms Hornstull?
Jag kommer dit vid 1730.
Awesome!Jag kommer! Måste vänta in att frun kommer hem från jobbet så att hon kan överta vårdnaden av vårt barn men kan nog vara där strax efter 18. Kul!
Fint. Har också beställt. Hur lång var leveranstiden?Fick den här från Schweiz igår
Nu har jag båda utgåvorna
Som synes så har andra utgåvan begåvats med fler sidor
Deppigt.Min Speedy är inte riktigt kry. Upptäckte i morse att det inte finns något "stopp" i uppdragningen längre. Klockan verkar i övrigt funka som den ska men det går att dra hur mycket som helst, ibland när man skruvar på kronan hörs ett litet klonk inifrån urverket. Frågan är hur man ska klara sig utan Speedy under servicetiden.
Snygg länk! Vad är det för någon?Speedy gröten ska avtryckas nu...