Sevve
Basic
Snyggt strap. Vad är det för något?Tisdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt strap. Vad är det för något?Tisdag!
Respekt! Vårda den väl. GrymtHämtade nyligen ut pappas orörda -66a med 1039 länk från Farfars klocka. Älskar den!
Hämtade nyligen ut pappas orörda -66a med 1039 länk från Farfars klocka. Älskar den!
Men vafalls Filip. Du må vara nykär, men idag är det banne mig tisdag!!!
Som jag har väntat på den bilden!Sent ska syndaren vakna
Oförskämt sen på bollen idag.
Gla tisdag kamrater!
För 23 år sedan såg jag den för första gången, alltid haft den i bakhuvudet sedan dess.
För sex månader sedan bestämde jag mig för att det är dags.
I dag kom den. På en tisdag!
#Lycklig
Wow!Hämtade nyligen ut pappas orörda -66a med 1039 länk från Farfars klocka. Älskar den!
För 23 år sedan såg jag den för första gången, alltid haft den i bakhuvudet sedan dess.
För sex månader sedan bestämde jag mig för att det är dags.
I dag kom den. På en tisdag!
#Lycklig
Vet du om den funkar på den 3570.50?
Den funkar på min .005 så borde den ju göra.Vet du om den funkar på den 3570.50?
GALET!! Kan inte vänta på din paketöppning Har du koll när du blir lycklig?Inte mina bilder utan user MH82 på omegaforums, första killen i världen som fått en #speedytuesday
Nu börjar de komma!
GALET!! Kan inte vänta på din paketöppning Har du koll när du blir lycklig?
Välkommen in i värmen!Får jag också vara med och leka här nu?
Välkommen!Får jag också vara med och leka här nu?
Får jag också vara med och leka här nu?
Grattis vilken känslaFår jag också vara med och leka här nu?