Yrsnö
Silver
Snygg modell! Alltid gillat tank-klockor, blir kul att klämma lite på den under nästa GTGBlir nog ingen speciell tråd för det, men kan ha den i morgon. =) En fyrkantig Orient med DD.
Svart och vitt tillsammans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg modell! Alltid gillat tank-klockor, blir kul att klämma lite på den under nästa GTGBlir nog ingen speciell tråd för det, men kan ha den i morgon. =) En fyrkantig Orient med DD.
Svart och vitt tillsammans!
Det är en helt annan klocka med ett annat urverk. Är mindre och är dyrare att serva (eller kronografmodulen är det, pga liten).Vad är det som gör att en "Reduced" kostar så pass mycket mindre än de flesta andra Speedmasters?
Nice!Att vakna på sent morgonen. Plocka fram, torka av och försiktigt dra upp den. Äta stor frukost och dricka sista morgonkaffet lagom till lunch en vanlig jobbdag.
Sedan välja band, noga.
Den älskar band, nästan alla faktiskt.
Den känslan förklarar varför nästan alla vill ha en. Den är bra.
Tack!Nice!
Funkar verktyget bra? Vad är det för ref?
Hade du en på ingång också?Nära nu!!
11 har jag för mig?Hade du en på ingång också?
Hur många SpeedTuesday referenser hamnade på forumet? Någon som vet?
Hade du en på ingång också?
Hur många SpeedTuesday referenser hamnade på forumet? Någon som vet?
Spammar tråden lite. Här kommer en till!
Alltid säkrast att köra båda Men börja med SpeedyBörjar få ett ruggigt sug efter speedy igen efter att bläddrat några sidor... Fan, jag som skulle köpa DJ näst
Magisk, saknar min gamla till och från....Västkusten för bröllop, Speedyn trivs!
17-18st vid sista sammanställningen vad jag kan minnas. Sen finns det ju ingen garanti för att alla köper klockan.Hur många SpeedTuesday referenser hamnade på forumet? Någon som vet?
Du vet att du vill bli en av oss. Vi väntar på dig med öppna armar!Börjar få ett ruggigt sug efter speedy igen efter att bläddrat några sidor... Fan, jag som skulle köpa DJ näst
Ha Hah Underbart att se. Den sitter ju som en smäck på dig. Hoppas du låter denna stanna så länge att du inte kommer vilja släppa den.Tjena igen!
Tack!
Bergeon 6825
Det funkar väldigt bra. Plus att det är snyggt o känns lyxigt att plocka fram. Men till speedyn är även en vanlig gaffel bra, av den typ som kommer med. Jag har en pelagos också, toleranserna på de endlinksen e galna så där behövs ett verkligen ett pincettverktyg. Så det beror lite på vad du ska ha det till om det ska va värt eller inte.[/QUOTE
Nästan Daytona-nivå.Mer hypad än yeezys... minst sagt galet!
Tack för info!
Speedyn kanske det är lugnt med men har Batman som är lite tajt. Alltid bra med schysta verktyg