Kai
Silver
Några fler bilder på snoopy strap! Orkar inte vänta tills nästa tisdag!!
Grym kombo! Hög vill-ha-faktor! =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Några fler bilder på snoopy strap! Orkar inte vänta tills nästa tisdag!!
+1 sen gör det inte så mycket tycker jag om det blir några repor på insidan av bandhornen. De flesta klockor har märken/repor där.Maskeringstejp, bra verktyg och tålamod brukar fixa de utan större märken!
Fint ur du har.
Jag vill också ha speedytidningen! Är på reserv. Hoppas den landar nästa vecka. Trevlig lördag!
Snyggt! Har beställt ett snoppy!Grym kombo! Hög vill-ha-faktor! =)
Fan vad härligt, välkommen till KS kanske minsta klubb!Så där ja, äntligen hemma! Tintin, BNIB. Riktigt mysig
Tack! Vi får försöka bli fler!Fan vad härligt, välkommen till KS kanske minsta klubb!
Körde eltejp, våld som f-n på lädret och fick inga märken på baksidan, men eventuellt något litet emellan bandhoren när man skulle hitta bandstiftet.Snyggt! Jag känner mig väldigt sugen på att byta strap ofta, men är så jävla rädd att jag kommer fördärva baksidan och insidan av bandhornen med repor. Märkte när jag tog av läderbandet att man även måste pressa ganska hårt på själva lädret för att nå stiften. Känns som det är helt oundvikligt med smårepor vid byte eller är det jag som är kass?
Jag personligen sköljer den med svagt rinnande kallt vatten i handfatet, och därefter torkar av den med microfiberduk.Hur rengör ni era Speedys?
Torr tandborste (när jag hade en)Hur rengör ni era Speedys?
Nedersta!
Bslutsångest! Ska beställa ett band att ha min speedy på (utöver svart alligator) och har lyckats kokat ner det till dessa. Vilken skulle ni gå på?
Övre med den nedre färgen.
Beslutsångest! Ska beställa ett band att ha min speedy på (utöver svart alligator) och har lyckats kokat ner det till dessa. Vilken skulle ni gå på?
Vad väntar du på, kompis?!Nää... Nu är det dags att bli Speedy-ägare snart igen!
Jag hade kört på det övre. Och antagligen kompletterat med det undre ganska snart...
Beslutsångest! Ska beställa ett band att ha min speedy på (utöver svart alligator) och har lyckats kokat ner det till dessa. Vilken skulle ni gå på?
En riktigt underbar bild! Kul med att kunna jämföra dem utifrån ett lume-perspektiv.Gonatt Speedysar!