Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis och välkommen in i värmen i den mysigaste tråden på KS!Äntligen får jag posta här.
Nyförvärvet!
Perfekt dag att handla på också
Ha en bra Speedy tuesday!
Stort grattis och välkommen in i värmen i den mysigaste tråden på KS!
Stiligt, välkommen!Äntligen får jag posta här.
Nyförvärvet!
Stiligt, välkommen!
Tuesday!!
Äntligen tisdag!!!!
Underbart att se! Grattis och varmt välkommen in i mysvärmen här!Äntligen får jag posta här.
Nyförvärvet!
Äntligen får jag posta här.
Nyförvärvet!
Vackert! Och stort grattis till dig! JIT för att hinna njuta en stund tillsammans på den rätta dagen.Precis fått min speedy tuesday LE upphämtad från London, och nu i min ägo tar jag min speedy tuesday oskuld!
Precis fått min speedy tuesday LE upphämtad från London, och nu i min ägo tar jag min speedy tuesday oskuld!
Underbart att se! Grattis och varmt välkommen in i mysvärmen här!
Snyggt, Varmt välkommen!
Härligt värre! Funderade med på att hämta min i London. Men sommarens schema ställde till det.Precis fått min speedy tuesday LE upphämtad från London, och nu i min ägo tar jag min speedy tuesday oskuld!
Riktigt snyggt. Grattis! Klockrent att du han göra inträdet sista timmen av Speedy Tuesday!Precis fått min speedy tuesday LE upphämtad från London, och nu i min ägo tar jag min speedy tuesday oskuld!
Härligt värre! Funderade med på att hämta min i London. Men sommarens schema ställde till det.
Hur får du ihop det? Pundet ligger på 10,67 sen har du bankens kurs som är ytterligare lite högre.Ja, med tanke på det låga pundet så blev ju klockan 7-8 tusen billigare, £5100 jämfört med 52 000 kr!! Vilket kap!
Oj, blev lite fel där, korrigeradHur får du ihop det? Pundet ligger på 10,67 sen har du bankens kurs som är ytterligare lite högre.
4100, det var billigt hade den kostat 5100 hade jag inte varit förvånad. Det är nog så småskillnader det är på andra märken.Oj, blev lite fel där, korrigerad
Grattis! Så ruskigt bra!
Då var man med Speedy igen
Det där var den snyggaste Speedyn jag sett, vilken variant är det? Någon jubileumsvariant?Givet idag
Tavlan hör till en special version (Omega Speedmaster Apollo XI 35th Anniversary limited edition). Jag har fått tag i den tavlan o satt den i min speedyDet där var den snyggaste Speedyn jag sett, vilken variant är det? Någon jubileumsvariant?
Känns rimligt tycker jag. Har själv kikat på den o fick typ samma prisindikation.Hur ska man kunna göra en värdering av en Apollo 11 2009 års modell (40th anniversary)? Blivit erbjuden i fint skick full set för 37000 men jag har jättesvårt att bedöma om det är värt det högre priset jämfört med en standardspeedy. Gillar dock designen.
Är det snoppy strapet på den?Precis fått min speedy tuesday LE upphämtad från London, och nu i min ägo tar jag min speedy tuesday oskuld!
Tycker de bärs likartat i storlek. Speedyn tycker jag upplevs något mindre än sina 42mmNågon som har koll på hur en modern månklocka bärs jämfört mot en FOIS?
Den sistnämnda är på pappret mindre men ser ut att ha längre och betydligt rakare luggar.
Står i valet och kvalet och kan fan inte bestämma mig.
Återvänder från semestern nästa vecka så då får jag väl besöka AD för test, men om någon här sitter på en bra recension så mottages det tacksamt