• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

954654C2-C79B-4939-BFF8-16E139AA4498.jpeg

Fartfyllt kalas för dottern!

Kommentera Tudor i en Speedmaster-tråd... :banghead:
Ja fräckheten att spontant slänga ur sig en fråga om en klocka fast i en tråd som handlar om en helt annat märke! Vart är världen på väg frågar man sig?
Det blir timeout för dig ett tag @cornil, så du kan reflektera över vad du har ställt till med.
Jag vet inte riktigt vad som flög i mig igår, måste vara någon som lagt något i min öl. Jag tycker givetvis endast om Omega Speedmaster. Ber om ursäkt och försöker kompensera med en bild på mig och George.
:heart::omega:
DSC_0174-01.jpeg

Kommentera Tudor i en Speedmaster-tråd... :banghead:

Ja fräckheten att spontant slänga ur sig en fråga om en klocka fast i en tråd som handlar om en helt annat märke! Vart är världen på väg frågar man sig?
Det blir timeout för dig ett tag @cornil, så du kan reflektera över vad du har ställt till med.

Jag vet inte riktigt vad som flög i mig igår, måste vara någon som lagt något i min öl. Jag tycker givetvis endast om Omega Speedmaster. Ber om ursäkt och försöker kompensera med en bild på mig och George.
:heart::omega:
DSC_0174-01.jpeg
Den förra bilden var ett montage av någon som kapat mitt konto. Jag har så klart bara EN klocka i min ägo.:D
IMG_2715.JPG

Tillbaka
Topp