Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BB36 är sjukt cool. Är du nöjd med den?
Kommentera Tudor i en Speedmaster-tråd...BB36 är sjukt cool. Är du nöjd med den?
Ja fräckheten att spontant slänga ur sig en fråga om en klocka fast i en tråd som handlar om en helt annat märke! Vart är världen på väg frågar man sig?Kommentera Tudor i en Speedmaster-tråd...![]()
Fin den där! Vilket band är det?Speedy skål !
![]()
Jaa! Den är en jävla fullträff. Bekväm och snygg och bara jäkligt mysig. Ibland tröttnar jag på Expyns 3-6-9 och då blir det extra uppfriskande med BB36'an.BB36 är sjukt cool. Är du nöjd med den?
Kommentera Tudor i en Speedmaster-tråd...![]()
Jag vet inte riktigt vad som flög i mig igår, måste vara någon som lagt något i min öl. Jag tycker givetvis endast om Omega Speedmaster. Ber om ursäkt och försöker kompensera med en bild på mig och George.Ja fräckheten att spontant slänga ur sig en fråga om en klocka fast i en tråd som handlar om en helt annat märke! Vart är världen på väg frågar man sig?
Det blir timeout för dig ett tag @cornil, så du kan reflektera över vad du har ställt till med.
Kommentera Tudor i en Speedmaster-tråd...![]()
Ja fräckheten att spontant slänga ur sig en fråga om en klocka fast i en tråd som handlar om en helt annat märke! Vart är världen på väg frågar man sig?
Det blir timeout för dig ett tag @cornil, så du kan reflektera över vad du har ställt till med.
Den förra bilden var ett montage av någon som kapat mitt konto. Jag har så klart bara EN klocka i min ägo.Jag vet inte riktigt vad som flög i mig igår, måste vara någon som lagt något i min öl. Jag tycker givetvis endast om Omega Speedmaster. Ber om ursäkt och försöker kompensera med en bild på mig och George.
![]()
![]()
Du är väl ingen klockh... Jag menar otrogen!Den förra bilden var ett montage av någon som kapat mitt konto. Jag har så klart bara EN klocka i min ägo.
![]()
Hade jag haft två så hade jag funderat på detSälj en speedy till mej
Kan väl inte vara särskilt svårt att hitta? Kommer väl ut minst 1 på K&S varje vecka samt att man kan köpa nya till bra prisSälj en speedy till mej
Grymt härlig, vad är det för Ref på den länken du har?![]()
Fartfyllt kalas för dottern!
Haft en köpes annons ute i 1 månad typ och k&s varje dag utan nappKan väl inte vara särskilt svårt att hitta? Kommer väl ut minst 1 på K&S varje vecka samt att man kan köpa nya till bra pris![]()
Grymt härlig, vad är det för Ref på den länken du har?
Sedan vad fotar du med? dina bilder är alltid läckra =D
Ok. Kämpa!Haft en köpes annons ute i 1 månad typ och k&s varje dag utan napp![]()
Som så ofta - Bra jobbat med kameran!
Spännande!Bästa Klocksnackare och Omegalovers,
Idag är det exakt 60 år sedan den första Speedmastern blev klar på Omegafabriken, Stort!
Inom kort, eventuellt redan nästa vecka kommer Omega deklarera en historik detalj som kommer beröra, beröra Stort!
Richard