Ingen aning faktiskt. Fick med det till en annan klocka. Lite nubuckläder känsla över det.Colareb strap ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning faktiskt. Fick med det till en annan klocka. Lite nubuckläder känsla över det.Colareb strap ?
Ser iallafall riktigt snyggt ut !Ingen aning faktiskt. Fick med det till en annan klocka. Lite nubuckläder känsla över det.
Haha visste att svaret skulle bli kör. Som du säger så borde inte listpris vara hugget i sten, dom var ganska öppna med det när jag provade den. Gillar även att den funkar varje dag, samt kunna ändra utseende på den men nya band osv. Får ta ett varv förbi Jarl igen och även titta hos Bergströms.
Lustigt. Med mig så ville de inte ens diskutera pris då ”detta är den mest populära modellen” bla bla. Så jag passade på att handla när jag var i Sthlm på jobb. Men jag kanske råkade på fel person.
Det är bara att Köpa!Råkade klicka in på denna tråd igen.
Fan va sugen jag blir på en Speedmaster igen.
Bara och bara. Kostar ju som en månadslön.Det är bara att Köpa!![]()
Ja, nej så enkelt är det ju kanske inte alltidBara och bara. Kostar ju som en månadslön.
Med hus och småbarn är det inte bara att köpa
Det är en Moon to Mars, kan inte referensen.Speedmaster i dagens DN, någon som kan avgöra referens?![]()
FAN! tänkte precis lägga upp samma sak!Speedmaster i dagens DN, någon som kan avgöra referens?![]()
Speedmaster i dagens DN, någon som kan avgöra referens?![]()
Ref: 3577.50.00Det är en Moon to Mars, kan inte referensen.
Tycker om att låna ut min Speedmaster för att få betrakta den på håll. Här på min brors arm i Parishösten
![]()
Tack! Det får en ny nyans varje månad känns det som. Mycket nöjd.Snyggt band!
Jag tror det har med vem man talar med, har fått lite olika bemötanden i samma butiker. Aldrig något dåligt ska tilläggas.
Samma svar i Sthlm eller gick det bättre där?