Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar!!
Well, i do like them big..
Man vänjer sig, låg vikt hjälper en del på traven, men det går inte att undvika att den är stor. Fördelen är att den är rätt kort mellan övre och undre bandhorn.
Nu får någon rätta mig om jag har fel men var inte boetten gjord i titan?Den är ju så sjukt bra! Med tanke på prisutvecklingen kanske det är en bra investering också , men man skulle köpt en för några år sedan.
Min kommentar gällde Alaska projekt, den var väl ändå stål? Den dom diskuterar är väl keramik?Nu får någon rätta mig om jag har fel men var inte boetten gjord i titan?
GSOTM?Nu vill jag se lite härliga foton på lite AML tavlor! Bring it
Faktiskt var första Alaska projektets prototypen i titan sjukt nog! Ja precis, jag som svamlar runt som vanligt, GTSOM är givetvis i keramik. Stort pjäs dessutom!Min kommentar gällde Alaska projekt, den var väl ändå stål? Den dom diskuterar är väl keramik?
GSOTM och Black Black är keramiska. Vill minnas att ursprungliga Alaska Project-prototypen var av titan. Den moderna är av stål.Nu får någon rätta mig om jag har fel men var inte boetten gjord i titan?
Den är riktigt fin, dessutom är låg viktalltid välkommet!GSOTM?
Nupp.. keramik!
Finns mån Speedmaster i titan, men tror det är med en digital modul.
Edit:
Rättelse:
Automatisk
Titan
Och BLÅ!
HMMMMM!!!!
Nått att tänka på!
Oh no!!! Ett blåbärGSOTM?
Nupp.. keramik!
Finns mån Speedmaster i titan, men tror det är med en digital modul.
Edit:
Rättelse:
Automatisk
Titan
Och BLÅ!
HMMMMM!!!!
Nått att tänka på!
Vi får se vad som händer!Oh no!!! Ett blåbär
Är den tre år nu?Nån som vet när garantitiden för Speedmaster Pro (311.30.42.30.01.005) ökades till 3år?
Iallafall på Nymans och Kroons. Blev lite överraskad själv. Men det stod 2år på produktbladet på Omegas hemsida.Är den tre år nu?
Man har ju alltid reklamationsrätt i tre år!Nån som vet när garantitiden för Speedmaster Pro (311.30.42.30.01.005) ökades till 3år?
Vad har vi sagt om att ta bilder i farten @RicVin?
Fräck bild, men skumt ljus. Ser ut som om du står i en atelje och tar bildenSpeedyn blickar mot sina förfäders resmål denna tisdag.