Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Bandet är inhandlat på WatchGecko.Bra bild och snyggt racingband!
Nästan, den hade ref 35533200 och den här har ref 35593200.Sålde du inte precis en sån?? Som dessutom varit till salu i över ett år..![]()
Ska bli, jag lovar.Nä, inte samma men är väl bara texten på tavlan som skiljer? Denna är samma som @Sebastard ? Ser fram emot den avplastad på handleden sedan @GWD![]()
Ah, ok!Nästan, den hade ref 35533200 och den här har ref 35593200.
![]()
Speedy Tuesday!
Grattis till en trevlig klockaTidigare idag avplastad, glömde ställa datum dock. Lite för exalterad.![]()
![]()
Denna är så bra!Happy Speedy Tuesday![]()
![]()
Tack @steffeDenna är så bra!
Fasen vad bra patina! Helt fantastisk. Man kanske borde byta ut sin moderna mot en med lite mögel...Hoppas att alla har haft en underbar tisdag!
![]()
Glad tisdag, kamrater!
![]()
![]()
Trevlig tisdag!
Absolut! Tack för de fina orden. Idag gick dock fjädern, så har ett litet projekt framför mig.@PJW upp med lite bilder på din fantastiska 145.022!
Hoppas att alla har haft en underbar tisdag!
![]()
Tack vad snälltFasen vad bra patina! Helt fantastisk. Man kanske borde byta ut sin moderna mot en med lite mögel...
Tack - vilka snälla ord!Ni har forumets vackraste speedys!
Stort grattis! Hur kom resan in i bilden? Visste du det när du lade bud? Vem står för kostnaden för resan?Kan ju smyga in mitt köp från dagens Klockkvalite... Riktigt häftig upplevelse. Var lite skakis. Blev rätt spontant - kostade mig 76k att vara spontan idag
Kul att BCF får allt och att jag får en fin klocka plus en resa till Schweiz för ett besök hos Omega.
![]()
![]()
![]()
Det var tråkigt att höra. Vad är planen hemmafix eller AD?Absolut! Tack för de fina orden. Idag gick dock fjädern, så har ett litet projekt framför mig.
![]()
Definitivt inget hemmafix. Servades för 2,5 år sedan, så det är lite trist men det är ju inget ovanligt ingrepp så jag ser mig omkringDet var tråkigt att höra. Vad är planen hemmafix eller AD?
Vadå, you dont got the balls?Definitivt inget hemmafix. Servades för 2,5 år sedan, så det är lite trist men det är ju inget ovanligt ingrepp så jag ser mig omkring![]()
Stort grattis! Hur kom resan in i bilden? Visste du det när du lade bud? Vem står för kostnaden för resan?![]()