Jag har saknat Speedy på nato. Tycker inte det funkar lika bra på min straight lugs men nu har jag äntligen införskaffat en beater twisted lugs.Nu blev jag grymt sugen på nato!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har saknat Speedy på nato. Tycker inte det funkar lika bra på min straight lugs men nu har jag äntligen införskaffat en beater twisted lugs.Nu blev jag grymt sugen på nato!![]()
Vad är det för knarr? Tanken säger Sportster men Clubmanstyret säger café.Tog speedy tuesday bokstavligt idag.![]()
Riktigt snyggt armband. Funderar på att skaffa nåt liknande. Varifrån kommer ditt?Trevlig tisdag!
![]()
Hirsch Trooper?Riktigt snyggt armband. Funderar på att skaffa nåt liknande. Varifrån kommer ditt?
Riktigt snyggt armband. Funderar på att skaffa nåt liknande. Varifrån kommer ditt?
Hirsch Trooper?
Tack! Ska kolla närmare på detTackar. Tror @Chuck har nästan rätt. Hirsch Navigator (tror jag) på ett deployante buckle.
Kan rekommendera det, särskilt om man gillar viklås. Personligen tycker jag färgen på bandet gifter sig bra med Speedyn också.Tack! Ska kolla närmare på det![]()
Färgen är klockren på speedy!Kan rekommendera det, särskilt om man gillar viklås. Personligen tycker jag färgen på bandet gifter sig bra med Speedyn också.
Edit: Rätt säker på att det är just detta: https://www.hirschstraps.com/collec...watch-strap-in-gold-brown?variant=35858644168
Säljs väl en på forumet för 33k också. Personligen skulle jag hellre köpt ny i butik då, går säkert att få strax norr om det priset. Alternativt köpt en beg som är ett par månader gammal för ~30kVad tycker panelen om den här nya omega speedmaster 005 för 32’500, svensksåld med plast kvar!![]()
Vad tycker panelen om den här nya omega speedmaster 005 för 32’500, svensksåld med plast kvar!![]()
Håller med tidigare talare. Borde kunna få den för ett inte allt för mycket högre pris utplockad från AD. Så hör dig för innan.Kan jag få fler åsikter
Mvh
Mycket vacker bild!Körde service Telemeter på min nyinköpta Speedy till först, såg riktigt fint ut... meen, kunde inte motstå frestelsen
![]()
Vad är det för knarr? Tanken säger Sportster men Clubmanstyret säger café.![]()
Håller med tidigare talare. Borde kunna få den för ett inte allt för mycket högre pris utplockad från AD. Så hör dig för innan.
Tror den listar 44 eller liknande, men brukar gå att få ner en bra bit från det. Under december brukar Rob köra 25% på Omega. Men enklast är att höra av sig till olika AD för att se vad dom kan göra på priset. Är inte alltid så lätt att pruta när man inte har någon relation till AD:n men det kan ju funka ändå. Bara att prova.Hur mycket ligger det på hos ad ungefär
Mvh
Riktigt häftigt! Och fantastiskt fina klockor. ImponerandeJag tycker det är trevligt att veta när ens Speedy är producerad samt vart den är levererad (de två sista bilderna avser samma klocka)
![]()
![]()
(d(![]()
Tack @McNultyRiktigt häftigt! Och fantastiskt fina klockor. Imponerande![]()
Riktigt läckert till den vita tavlan! SommarfäschtPremiär för orange velourstrap.
![]()
![]()