Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite somrigare läder på.
Blev riktigt bra.![]()
Imponerad av @Royal Straps som levererar på under 24timmar! Gissar att ni inte använder PostNord
Välkommen!Mitt första inlägg i den här tråden, kul att vara en del av gänget
![]()
Tack så mycketVälkommen!
Välkommen in i värmen!Mitt första inlägg i den här tråden, kul att vara en del av gänget
![]()
Jag vart också sugen på det bandet efter att jag såg bilden @Rockenfeller la upp. Ska bli intressant å se din bild ocksåSnyggt! Spontanbeställde en sån nu på morgonen! Återkommer med bild.
Riktigt fin. Är den med hesalit eller kristallglas?En grym tisdag önskas er alla
![]()
#speedytuesday
JB Champion?Happy Speedy Tuesday på er alla
![]()
Hesalit såklart!Riktigt fin. Är den med hesalit eller kristallglas?
Stiligt band! Var hittade du det?
Ja, det är ett original JB Champion, tack för berömmetJB Champion?
Snyggt är det i alla fall!
Tack! Har spanat in dem tidigare och ser ju nu att det passar speedy perfekt!
Ett jättestort grattis!Special dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
GrattisSpecial dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Stort grattisSpecial dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Grattis!Special dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Stort GrattisSpecial dag. Välkomnar lillkillen till världen på en ST. Denna speedy är från 2018 och var så klart med vid förlossningen. Får bli grabbens årsklocka om 18-20år.
![]()
Riktigt snyggt, Hasse!Happy Speedy Tuesday på er alla
![]()