Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjuuukt bra!Nöjd med nya klockan! Får köra en Speedmaster på vardera handled när jag besöker Omega i Schweiz.
![]()
![]()
![]()
![]()
Omega Speedy Tuesday + 60th Anniversary
Neeeeej....Idag fick månklockan en lillebror. <3
![]()
![]()
Föredömligt med tejpen. Rutin för mig när jag byter band.Dags för skifte på speedyn!
![]()
Tar fram den stooora boxen.![]()
Från läder till original-länken, självklart med det medföljande bandstiftsverktyget!
![]()
Bandet är av, den lätta delen gjord..
![]()
Halvvägs där, självklart lite tejp för säkerhetsskull!
![]()
Sådär det blev ju bra det, tröttnar nog snart igen och byter till något annat!![]()
Med all rätt hoppas en riktig wis kniper den pärlan!Gör lite reklam här och säger att eventuellt kommer forumets finaste 74a' ut till försäljning. Enbart om jag får köpa en specifik 321'a dock
![]()
![]()
Jag med! Gör ont i själen att eventuellt sälja, men suget efter 321' börjar bli för stortMed all rätt hoppas en riktig wis kniper den pärlan!
Grymt härlig patina! Jag undrar dock vad länken har för ref?Gör lite reklam här och säger att eventuellt kommer forumets finaste 74a' ut till försäljning. Enbart om jag får köpa en specifik 321'a dock
![]()
![]()
Riktigt fin har den blivit med åren! Lite ovanligare länk med ref 1116.Grymt härlig patina! Jag undrar dock vad länken har för ref?
Verkligen superfin.Riktigt fin har den blivit med åren! Lite ovanligare länk med ref 1116.
![]()
Tack!!Verkligen superfin.
Okej. Har sett den någon gång innan tror jag. Snygg!
Riktigt smaskig.. men forumets finaste. Hur menar du då? Skick?Gör lite reklam här och säger att eventuellt kommer forumets finaste 74a' ut till försäljning. Enbart om jag får köpa en specifik 321'a dock
![]()
![]()
Mycket stilig! Hade det varit en 87a skulle jag vara intresseradGör lite reklam här och säger att eventuellt kommer forumets finaste 74a' ut till försäljning. Enbart om jag får köpa en specifik 321'a dock
![]()
![]()
Skick, patina och att den är servadRiktigt smaskig.. men forumets finaste. Hur menar du då? Skick?
Inget nedlåtande utan bara kunskapsgirighet.
Den är verkligen nice!Skick, patina och att den är servad![]()
Mycket fin!Den är verkligen nice!
Här är min:
![]()
Nu blir jag nyfiken, finns ju ett flertal referenser med 321, vill du avslöja för oss vilken ref du har i tankarnaGör lite reklam här och säger att eventuellt kommer forumets finaste 74a' ut till försäljning. Enbart om jag får köpa en specifik 321'a dock
![]()
![]()
Inte mer märkvärdigt än 145.012, men känns kul att grotta ner sig lite djupareNu blir jag nyfiken, finns ju ett flertal referenser med 321, vill du avslöja för oss vilken ref du har i tankarna![]()
Kanske inte så märkvärdig men den är ju en av två ref som varit på månenInte mer märkvärdigt än 145.012, men känns kul att grotta ner sig lite djupare![]()
Grattis och välkommen i ”klubben”Blev precis ägare till min första Speedmaster![]()
Jag har två 145.012-67 så du kan få köpa en av mig om du villSitter och funderar över om jag behöver en tredje Speedmaster.
![]()
Omega Speedmaster 60th