Vackert!![]()
Ja, jag gillar länken och tycker den passar mycket bra till ST LE 2 Ultraman![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert!![]()
Ja, jag gillar länken och tycker den passar mycket bra till ST LE 2 Ultraman![]()
Fråga till er som fått er ST LE 2 Ultraman levererad: Det orangea "häftet" med Ultramans huvud på framsidan som följer med nämner att ett "Certificate of Authenticity" skall följa med, jag hittar inget. Kan det vara så att häftet är själva certifikatet då serienumret står på baksidan? Jag undrar också om ni har korrekt serienummer angivet på häftet, jag har det inte... Så här ser häftets framsida ut:
![]()
Och så här ser baksidan ut:
![]()
Mitt serienummer är 10XX/2012, inte 519/2012... Jag mailade nyss Omega och frågade om detta.
+1Jag vet inte om Tokyo 2020-kollektionen varit uppe i tråden redan, ursäkta i så fall. Vad tycker ni? Själv är jag rätt förtjust i den blå och den vita versionen.
![]()
Tittade på några bilder på ablogtowatch och jag personligen tycker att de är trevliga. Dock, hade jag varit designer så hade jag satsat på en mörk/svart dial på den gröna. Då hade den blivit mäktig, tänk svart dial, grön bezel, rosedetaljer och brun läder. Även den röda, som är oerhört snygg med oxblood/burgundy läder, hade mått bra av en mörk dial, kanske blå. Den svarta är för blingig för mig. Vit och blå är fina, men mina favoriter är röd och grön. Det hade också varit kul om de gjort en (1) tokyospeedy där man lyckas hämta hem de fem färgerna i en klocka, utan att för den skull ska se clownigt ut.Jag vet inte om Tokyo 2020-kollektionen varit uppe i tråden redan, ursäkta i så fall. Vad tycker ni? Själv är jag rätt förtjust i den blå och den vita versionen.
![]()
Jag vet inte om Tokyo 2020-kollektionen varit uppe i tråden redan, ursäkta i så fall. Vad tycker ni? Själv är jag rätt förtjust i den blå och den vita versionen.
![]()
Tittade på några bilder på ablogtowatch och jag personligen tycker att de är trevliga. Dock, hade jag varit designer så hade jag satsat på en mörk/svart dial på den gröna. Då hade den blivit mäktig, tänk svart dial, grön bezel, rosedetaljer och brun läder. Även den röda, som är oerhört snygg med oxblood/burgundy läder, hade mått bra av en mörk dial, kanske blå. Den svarta är för blingig för mig. Vit och blå är fina, men mina favoriter är röd och grön. Det hade också varit kul om de gjort en (1) tokyospeedy där man lyckas hämta hem de fem färgerna i en klocka, utan att för den skull ska se clownigt ut.
Jag håller med om den vita och den blå, samtidigt är det något med den svarta som tilltalar mig. Jag tycker vanligtvis att TT inte är min grej men här funkar det.Jag vet inte om Tokyo 2020-kollektionen varit uppe i tråden redan, ursäkta i så fall. Vad tycker ni? Själv är jag rätt förtjust i den blå och den vita versionen.
![]()
Sjukare påslag än pepsin
Sjukare påslag än pepsin![]()
Du har helt rätt i sak. Dock orimligt ändå.Galet! Fast logiskt sett borde Ultraman, som faktiskt är en ltd (alltså inte hundratusentals ex.), komma undan med påslaget medan massproducerade Pepsi rimligen inte skulle det. Men det förutsätter ju att man kan förbise rolexhypen![]()
Galet! Fast logiskt sett borde Ultraman, som faktiskt är en ltd (alltså inte hundratusentals ex.), komma undan med påslaget medan massproducerade Pepsi rimligen inte skulle det. Men det förutsätter ju att man kan förbise rolexhypen![]()
Snyggt!Stepped dial har den också vilket syns bra på den här bilden. Man ser även Ultramans huvud i sekund sub-dial samt Omega logga i glaset
![]()
Du har helt rätt i sak. Dock orimligt ändå.
Nu såhär i början innan alla fått den skulle jag kunna tänka att rimligt vore 80-90. Kanske 95 på sin höjd? Men närmare 200k är orimligt, i min värld.
Håller helt med angående länken, passar ju perfekt på alla andra typer av band men länken är ju på gränsen till ful. Faller alltid tillbaka på länk så man får nog köpa sig en 1171 länk![]()
Eller hurFan Perlon kanske man skulle införskaffa! Var bra snyggt både med blått och vitt tycker jag!