Haha. Ett helvete att man ska behöva bli påmind om sitt tveksamma levene även där va?Så är det, däremot kan det vara så jäkligt att den har blivit för tajt så jag måste montera på sista länkbiten först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Ett helvete att man ska behöva bli påmind om sitt tveksamma levene även där va?Så är det, däremot kan det vara så jäkligt att den har blivit för tajt så jag måste montera på sista länkbiten först
Haha till mitt försvar så har jag faktiskt tagit upp gymmandet igen som jag slarvat rejält med senaste åren. Så ungefär 5 pass i veckan gör väl sitt (är väl förstås inte bara muskler men det är ju fortfarande ett tag kvar till sommaren)Haha. Ett helvete att man ska behöva bli påmind om sitt tveksamma levene även där va?
Grattis! Var det 91an som låg ute?Tjena gänget! Här kommer en årsdinka med mysig patina. -90
Tackar, ja precis. Enligt den tabellen jag kikade i så stod det -90. Väljer att inte kolla nå fler tabeller nuGrattis! Var det 91an som låg ute?
Riktigt fin oavsett!Tackar, ja precis. Enligt den tabellen jag kikade i så stod det -90. Väljer att inte kolla nå fler tabeller nu
Jag hittade en tidigare annons för 2800. Däromkring kanske? https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-moonwatch-box.72533/Är sugen på en Speedmaster Pro igen, har varit utan ett tag :-(
Om jag köper en ny är jag inte så intresserad av att behålla den stora boxen. Hur mycket skulle man kunna få för den med alla grejor i tror ni? Sen finns det ju en hel del begagnade Speedys här på KS också förstås ...
Jag håller med! Tänk även på den dagen du ska sälja klockan utan box.Jag hittade en tidigare annons för 2800. Däromkring kanske? https://klocksnack.se/threads/omega-speedmaster-moonwatch-box.72533/
Men boxen är ju kul. Varför sälja iväg den?
Tack detsamma! Snyggt läder ocksåHoppas att ni får en riktigt bra helg!
Tack!Tack detsamma! Snyggt läder också
Bra pris och schyssta band, men skulle min fru få syn på mer klockrelaterat nu får jag nog inte ens tillgång till sofforna inomhus utan blir nog förvisad ut till bastun eller arbetsbänken i källaren...Jag kollar intresset här först innan jag lägger ut dessa på köp och sälj. Roligare om de kommer till en Speedy-vän!
Säljer dessa två riktigt trevliga mörkbruna Horween Shell Cardovan i använt men bra skick. Sitter mycket skönt på armen ihop med Speedy. 200kr/st inkl frakt i vanligt kuvert vilket är ett grymt bra pris. Det med vit stitching kommer utan spänne då det tillhör ett av mina andra band.
Hahaha! Får du ta med öl till bastun?Bra pris och schyssta band, men skulle min fru få syn på mer klockrelaterat nu får jag nog inte ens tillgång till sofforna inomhus utan blir nog förvisad ut till bastun eller arbetsbänken i källaren...
Jag försöker hålla mig till att köper jag ett nytt så gör jag mig av med ett. Roligt att testa lite olika!Bra pris och schyssta band, men skulle min fru få syn på mer klockrelaterat nu får jag nog inte ens tillgång till sofforna inomhus utan blir nog förvisad ut till bastun eller arbetsbänken i källaren...
I källaren brygger och lagrar jag öl, och jag går aldrig upp till bastun tomhänt. Den kan hon aldrig ta ifrån mig!Hahaha! Får du ta med öl till bastun?
Braaaaa där!I källaren brygger och lagrar jag öl, och jag går aldrig upp till bastun tomhänt. Den kan hon aldrig ta ifrån mig!
Härligt! GrattisIdag är det 50-års kalas!
Grattis till en riktigt fin Speedy!Idag är det 50-års kalas!
Grattis, absolut värt att firaIdag är det 50-års kalas!
Typ ganska precis imorgon är det tisdag!Snart är det tisdag!