Bra ändå, co-axialen.Typ ganska precis imorgon är det tisdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra ändå, co-axialen.Typ ganska precis imorgon är det tisdag!
Nån variation måste vi ju ha i trådenBra ändå, co-axialen.
Den är cool, kul med lite annat. Jag själv är grymt sugen på en racing 40mm. Gillar utseendet skarpt.Nån variation måste vi ju ha i tråden
Gillar den skarpt. Snart en månad på handleden. Speedmaster prons estetik men en helt annan känsla på handleden. Det är verkligen på alla sätt en helt annan klocka
Lätt!Den är cool, kul med lite annat. Jag själv är grymt sugen på en racing 40mm. Gillar utseendet skarpt.
Verkligen!Lätt!
Som sagt:
Speedy pro i all ära, underbar riktigt grym klocka, men det finns så mycket mer i den familjen att utforska än bara pro
Har du ersatt din PO eller utökat Omega familjen?Tisdag!
Äntligen!
Så mycket glas!
Jag gillar inte dina uppdateringar i den här tråden!Happy tuesday
Inte hittat någon länk ännu låter det somJag gillar inte dina uppdateringar i den här tråden!
Haha nej exakt!Inte hittat någon länk ännu låter det som
Tisdag!
Äntligen!
Så mycket glas!
I ett svagt ögonblick av sjävförstörelse lät jag min PO vandra vidare.Har du ersatt din PO eller utökat Omega familjen?
Va kul att kunna sprida glädje/begär!Den där rackaren har växt i mina ögon sen du börja posta bilder på den faktiskt.
Ok, kan tänka mig det. Men hur är den i storlek i jämförelse? PRO:n bärs ju ganska liten.Va kul att kunna sprida glädje/begär!
Först va jag lite skeptisk. ”Ska jag verkligen ha en såndär?” Men så fort jag fått den på handleden och börjat leva med och förstå den så blir jag mer och mer imponerad för var dag. vill dock åter igen klargöra att den går inte att jämföra med en PRO. Det är verkligen en helt annan klocka lägger ingen värdering i bättre eller sämre.
Den bära mindre än man kan vänta sig av 44,25mmOk, kan tänka mig det. Men hur är den i storlek i jämförelse? PRO:n bärs ju ganska liten.
Du är så duktig på att skriva. Tycker att vi är värda en riktig recension snart!Den bära mindre än man kan vänta sig av 44,25mm
Dels gör asymmetrin att den inte upplevs så svinigt stor.
Höjden är 16 mm men den är typ ”spetsig” vilket löser den situationen fint.
Absolut, om jag vinklar handleden neråt så sticker den upp, men 98% av tiden har jag handen vinklad åt andra hållet eller rak.
Då sjunker den in i handen och bärs betydligt mindre. Hade den vart 44 mm närmast huden hade det aldrig gått!
Precis som du säger bärs PROn ganska liten på grund av samma egenskaper. Skulle säga att PROn bärs som en 40 och denna som en biffig 42
Okej okej. Tack för lite kul info med bilderDen bära mindre än man kan vänta sig av 44,25mm
Dels gör asymmetrin att den inte upplevs så svinigt stor.
Höjden är 16 mm men den är typ ”spetsig” vilket löser den situationen fint.
Absolut, om jag vinklar handleden neråt så sticker den upp, men 98% av tiden har jag handen vinklad åt andra hållet eller rak.
Då sjunker den in i handen och bärs betydligt mindre. Hade den vart 44 mm närmast huden hade det aldrig gått!
Precis som du säger bärs PROn ganska liten på grund av samma egenskaper. Skulle säga att PROn bärs som en 40 och denna som en biffig 42
Stavfel och särskrivningar kan man aldrig få för mycket avDu är så duktig på att skriva. Tycker att vi är värda en riktig recension snart!