TJ Mackey
Basic
Superbt baklock!Såklart man kör Spedmaster på en Tisdsg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superbt baklock!Såklart man kör Spedmaster på en Tisdsg!
Tack. Är bara en stressad bild i bilen innan jag åkte till jobbet.Toppen foto!
Haha jag och sambon sålde våra lägenheter och köpte villa i höstas, så hon fick ett ”dressing room” och jag fick ett lekrumMan skulle nästan kunna tro att det är en ungkarl som bor i den lägenheten!
Mycket snyggt! Vad är det för nåt?Speedyn fick lite nytt läder igår. Väldigt nöjd!
Riktigt bra!Speedyn fick lite nytt läder igår. Väldigt nöjd!
Tycker absolut inte att den ser stor ut på din handled. Visst, förstår vad du menar när man tittar rakt uppifrån men på dina bilder där står vid spegeln ser det kanon ut. Jag säger kör!Jag har alltid velat ha en Speedy trots mina smala handleder men jag gillar inte formen och balansen i reduced, så FOIS är enda hoppet. Idag fick jag äntligen chansen att prova en.
På gränsen till för stor känner jag men egentligen bara sett rakt ovanifrån. Annars ok. Vad tycker ni i all ärlighet, om jag får fråga?
Tack , det är ett Hirsch KENT i färgen Gold Brown.Mycket snyggt! Vad är det för nåt?
Tackar!Riktigt bra!
Tycker det ser bra ut. En speedy är ändå en toolig klocka som får vara lite större. Kör!Jag har alltid velat ha en Speedy trots mina smala handleder men jag gillar inte formen och balansen i reduced, så FOIS är enda hoppet. Idag fick jag äntligen chansen att prova en.
På gränsen till för stor känner jag men egentligen bara sett rakt ovanifrån. Annars ok. Vad tycker ni i all ärlighet, om jag får fråga?
Jag föredrar länken!Hej!
Vad är bäst att köra speedyn på under heta sommardagar och/ eller sommarkvällar?
Alla förslag är välkomna!
Jag föredrar länken!
ArmenHej!
Vad är bäst att köra speedyn på under heta sommardagar och/ eller sommarkvällar?
TouchéHaha! Kanske därför det skaver så i skrevet på tisdagarna..
Och ska man va petig.. handleden? ..
Om bäst menas med svalast så skulle jag säga något nato eller canvas. Själv föredrar jag som många andra länkHej!
Jag har alltid velat ha en Speedy trots mina smala handleder men jag gillar inte formen och balansen i reduced, så FOIS är enda hoppet. Idag fick jag äntligen chansen att prova en.
Är det verkligen stor skillnad mellan 005 och FOiS? Vet att diametern skiljer sig men L2L måste ju vara samma? För mig är det mer det som avgör om klockan sitter bra eller ej.Jag skulle köra på en vanlig 005a om det är de du vill ha allra mest!? Den är lite större men betydligt bättre på iaf min handled och man vänjer sig vid diametern.
Tycker Fois:en blir för hög kontra sin diameter.
Om du nu vill ha min personliga åsikt
Jag skulle köra på en vanlig 005a om det är de du vill ha allra mest!? Den är lite större men betydligt bättre på iaf min handled och man vänjer sig vid diametern.
Tycker Fois:en blir för hög kontra sin diameter.
Om du nu vill ha min personliga åsikt
Är det verkligen stor skillnad mellan 005 och FOiS? Vet att diametern skiljer sig men L2L måste ju vara samma? För mig är det mer det som avgör om klockan sitter bra eller ej.