Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Det där är min f d, ta väl hand om denNyligen inköpt här på köp och sälj. Väldigt nöjd
Tack! Lovar att vårda den ömtGrattis! Det där är min f d, ta väl hand om den
Ruskigt fin, grattis!Nyligen inköpt här på köp och sälj. Väldigt nöjd
Fräck variant av speedy! Vad är det för någon??
Finns lite information här. Kommer en update i nästa version av moonbooks only dock då min är såld till Sverige och inte Tyskland som beskrivet i länken.Fräck variant av speedy! Vad är det för någon??
Tack för länken, riktigt cool och udda!! Haft den länge?Finns lite information här. Kommer en update i nästa version av moonbooks only dock då min är såld till Sverige och inte Tyskland som beskrivet i länken.
https://www.fratellowatches.com/white-dial-omega-speedmaster/
Sen början av 2015 om jag minns rätt. Köptes på en "Vanlig" kaplansauktion. En annan budgivare så inte så många som visste vad det var.Tack för länken, riktigt cool och udda!! Haft den länge?
Jasså, vad kul!! Hatten av och gratulerar till en fin och ovanlig speedySen början av 2015 om jag minns rätt. Köptes på en "Vanlig" kaplansauktion. En annan budgivare så inte så många som visste vad det var.
Tack!Jasså, vad kul!! Hatten av och gratulerar till en fin och ovanlig speedy
Jag är verkligen en sucker för lite ovanligare kombinationer/tavlor så tack för att du delar med dig (posta gärna fler bilder )!
Riktigt cool. Vit tack stack verkligen ut. Kul med länken med beskrivningen.
Perrfa fotoSpeedy up folks!
Välkommen tillbaka! Fint band, får man fråga var du köpte det?
Efter ett längre välbehövligt uppehåll från klockornas värld, börjar suget sakteligen komma tillbaka. Förträffligt att det sammanföll med Speedy Tuesday. Nytt läder på och så önskar jag alla en härlig ST.
Välkommen tillbaka! Fint band, får man fråga var du köpte det?