Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt snygg, gillar verkligen färgerna på den.Från tidigare idag, Gemini IV
Hoppas du inte friterarSpeedy hjälper till med matlagningen
Antweerp löser det åt migHoppas du inte friterar
Var nära att äta där i somras men hamnade på nått italienskt runt hörnet. Gjorde kanske bort mig?Antweerp löser det åt mig
Haha bra du skippade, typiskt nattamat men ack så gott, dessutom serverades det JupiterVar nära att äta där i somras men hamnade på nått italienskt runt hörnet. Gjorde kanske bort mig?
Hoppas det var en Jupiler autokorrekt?Haha bra du skippade, typiskt nattamat men ack så gott, dessutom serverades det Jupiter
Vilken otroligt fin klocka!Varit otrogen med både gmt och sub i ett par veckor men nu sitter det en Speedy på handleden igen
Förjävla bra den där! Grattis!Varit otrogen med både gmt och sub i ett par veckor men nu sitter det en Speedy på handleden igen
Extremt go tavla assåFick en surprise av sambon. Macro lins så jag kan ta närbilder på klockan Hon känner mig lite för bra
Svårt att inte gilla denExtremt go tavla asså
Är det din klocka? I så fall vill jag gärna se mer bilder på den
Helt underbar speedy Något av en graal för mig
Den er min ja, var heldig å få kjøpt denne ny.Är det din klocka? I så fall vill jag gärna se mer bilder på den