Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis vad jag ville ha! Någon annan som sitter med liknande över?
De försvann på några minuter! Hoppas att du hittar något bra.Precis vad jag ville ha! Någon annan som sitter med liknande över?
Kolla om du kan köpa bandet och spännet separat från denna annons.Precis vad jag ville ha! Någon annan som sitter med liknande över?
Min första speedy tuesday! Blev ett efterlängtat köp idag, se gärna paketöppningstråden
Grattis! Underbar modell den där FOIS.Min första speedy tuesday! Blev ett efterlängtat köp idag, se gärna paketöppningstråden
Tack så hemskt mycketGrattis till en fin klocka och välkommen!
Tack så mycket! Ja gillar den skarpt, fast gillar de flesta speedys om jag ska va ärlig haha!Grattis! Underbar modell den där FOIS.
Gratulerar och jäklar vad gott det lät/såg ut!Firar att jag fått nytt jobb! Oxfilé, stuvad spetskål med tryffel samt en sås med extra tryffel och sparris.
Tack! Jag och tjejen är mätta och belåtnaGratulerar och jäklar vad gott det lät/såg ut!