Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske är kameran som luras lite, är typ khakifärgat!Snygg kombo. Farbrorsbrunt liksom
Snyggt! Men första bilden var bäst, mitt mål är att köra polywatch den dagen jag inte kan utläsa tidenTisdagen är snart slut för denna veckan. Resten av familjen sover. Jag passar på att köra lite polywatch som jag köpte på black friday. Bjuder på en före och två efter bilder.
Snyggt! Men första bilden var bäst, mitt mål är att köra polywatch den dagen jag inte kan utläsa tiden
Drömmen är ju eg denna aproachÄhh. Då kan du ju börja kolla på mobilen så slipper du vrida upp klockan också
Är det någon som har försökt förvara sitt gamla lössnus i klockan eller?Drömmen är ju eg denna aproach
den klockan låg väl på hodinkee..?Är det någon som har försökt förvara sitt gamla lössnus i klockan eller?
Ingen aning men det är i alla fall mycket DNA i den på bilden. Härligt skick på den så synd om den totalrenoverades.den klockan låg väl på hodinkee..?
var en gammal svetsare som haft klockan
och så lämnade dom in den och den blev som ny!
hittade ursprungs artikeln!Ingen aning men det är i alla fall mycket DNA i den på bilden. Härligt skick på den så synd om den totalrenoverades.
På ett sätt är det snyggt gjort, speciellt om ägaren blev nöjd, men samtidigt så tog det bort all charm.hittade ursprungs artikeln!
var visst inte hodinkee...
https://timeandtidewatches.com/brin...eedmasters-weve-ever-seen-back-from-the-dead/
nu är det ju skillnad på oss och normala!På ett sätt är det snyggt gjort, speciellt om ägaren blev nöjd, men samtidigt så tog det bort all charm.
Grym klocka men de råkade komma med lite väl mycket bilder tror jagHär kommer några bilder på min Speedmaster Broad Arrow.
Ref: 321.53.42.50.01.001
SjukHär kommer några bilder på min Speedmaster Broad Arrow.
Nice! Du får bjuda på ett handledsskott ocksåHär kommer några bilder på min Speedmaster Broad Arrow.
https://www.cheapestnatostraps.com/...s/products/deluxe-seat-belt-nato-scuba-orangeHej,
Vart beställer man Ultraman Natobandet? Tänker om det skulle passa fint till en vanlig .005? eller kommer det se konstigt ut?
Sjukt att den enda del som behövde bytas va bezeln... jag menar hur kan plexit ha klarat sig?! Ser ju inte direkt ut som hairlines på bildenhittade ursprungs artikeln!
var visst inte hodinkee...
https://timeandtidewatches.com/brin...eedmasters-weve-ever-seen-back-from-the-dead/
Vilka bandstift gäller för länken som följer med bigBox? Har blandat ihop dem...
2 korta
4 långa enl bild