Fellman
Basic
Riktigt snyggt armband. Vart är det köpt?Ha en fin Speedytuesday!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggt armband. Vart är det köpt?Ha en fin Speedytuesday!
Snyggt, ultraman?Tim Stracke, CEO för Chrono24 kör oxå Speedy denna tisdag. Bild kapad från hans AMA på Reddit.
vad har hänt här?Nu snackar vi patina
Är det en 311.32.42.30.13.001 ?Fortsatt trevlig tisdag!
Aldrig fel med en 105.012:aRockar kollegans Speedy idag.
Hej !Är det en 311.32.42.30.13.001 ?
https://www.omegawatches.com/watch-...professional-chronograph-42-mm-31132423013001
Nato är skitfult för smalt Nato är fan ännu värre, kör hårtJag vet har en viss förkärlek till Nato och i vissa fall gillar jag när bandet är smalare, vad tycker ni?
Nato är skitfult för smalt Nato är fan ännu värre, kör hårt
Synd på glasbytet
Haha, överkörd av en bil https://omegaforums.net/threads/hesalite-does-it-scratch-as-easy-as-people-say-they-do.71038/page-2du berättade aldrig historien bakom raset ovan! Du kan ju inte posta både en speedy med krossat glas och en byt-film utan att gå in på detaljer!
Förstår dock inte varför de envisas med att bara ha 50m vattentäthet, det gör att mina planer på att vara en OWG med en Speedy går i stöpetOups! Men det säger en del om hur tuff speedyn är! NASA kanske är nått på spåret..
Förstår dock inte varför de envisas med att bara ha 50m vattentäthet, det gör att mina planer på att vara en OWG med en Speedy går i stöpet
Vad är det du inte kan göra med den som du tänkt att göra?Förstår dock inte varför de envisas med att bara ha 50m vattentäthet, det gör att mina planer på att vara en OWG med en Speedy går i stöpet
Förstår dock inte varför de envisas med att bara ha 50m vattentäthet, det gör att mina planer på att vara en OWG med en Speedy går i stöpet
Magisk bild! Hur är första intrycket av bandet?Mitt Forstner Komfit kom idag, trots att Postnord sa till mig att det var 65 mil härifrån så sent som i eftermiddags...
Vad passar bättre att fota på än Apollo 11 flightplan?!
Tycker personligen de är fulsnyggt men de just det som gör de coolt! Var kan man köpa detta band?Mitt Forstner Komfit kom idag, trots att Postnord sa till mig att det var 65 mil härifrån så sent som i eftermiddags...
Vad passar bättre att fota på än Apollo 11 flightplan?!
https://forstnerbands.comTycker personligen de är fulsnyggt men de just det som gör de coolt! Var kan man köpa detta band?
Bandet är mkt lättare och mer "tinny" alltså typ materialet känns tunt och väldigt billigt, mer än vad jag trodde det skulle göra, men samtidigt så hör det till lite på ngt som ska emulera ett billighetsband från 60-talet. Dock så ska jag säga att det är lätt något av det bekvämaste jag haft i bandväg, och då har jag ändå både en SKX med rattlig jubilee och en Doxa Sub med deras underbara BOR.Magisk bild! Hur är första intrycket av bandet?
Tack för utlåtandet! Nu blir man ju inte mindre sugen på att få hem det, hoppas Postnord kan leverera under morgondagen!Bandet är mkt lättare och mer "tinny" alltså typ materialet känns tunt och väldigt billigt, mer än vad jag trodde det skulle göra, men samtidigt så hör det till lite på ngt som ska emulera ett billighetsband från 60-talet. Dock så ska jag säga att det är lätt något av det bekvämaste jag haft i bandväg, och då har jag ändå både en SKX med rattlig jubilee och en Doxa Sub med deras underbara BOR.
Sen att man känner sig lite mer som en astronaut och således ungefär 500ggr coolare än i normalfallet gör att det är winner-winner-chicken-dinner!
Så är bandet värt pengarna för en Speedy och Rymdnörd? Ja, det tycker jag det är. Plus att det är inte så vanligt att se en Speedy på ett Komfit.
Jag tycker det är snyggt-snyggt. Men den historiska kopplingen gör nog att man blir partisk.Tycker personligen de är fulsnyggt men de just det som gör de coolt! Var kan man köpa detta band?