• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ha en fin Speedytuesday!
DSC_6829.jpg
Riktigt snyggt armband. Vart är det köpt?

50 m räcker ju till det mesta i vardagen... personligen badar eller bastar jag inte så ofta att jag inte skulle kunna vara OWG med den... jag tillhör dock skaran som tycker att livet är för kort för att vara OWG men det är en annan historia :)

Magisk bild! Hur är första intrycket av bandet?
Bandet är mkt lättare och mer "tinny" alltså typ materialet känns tunt och väldigt billigt, mer än vad jag trodde det skulle göra, men samtidigt så hör det till lite på ngt som ska emulera ett billighetsband från 60-talet. Dock så ska jag säga att det är lätt något av det bekvämaste jag haft i bandväg, och då har jag ändå både en SKX med rattlig jubilee och en Doxa Sub med deras underbara BOR.

Sen att man känner sig lite mer som en astronaut och således ungefär 500ggr coolare än i normalfallet gör att det är winner-winner-chicken-dinner! :p
Så är bandet värt pengarna för en Speedy och Rymdnörd? Ja, det tycker jag det är. Plus att det är inte så vanligt att se en Speedy på ett Komfit.

Bandet är mkt lättare och mer "tinny" alltså typ materialet känns tunt och väldigt billigt, mer än vad jag trodde det skulle göra, men samtidigt så hör det till lite på ngt som ska emulera ett billighetsband från 60-talet. Dock så ska jag säga att det är lätt något av det bekvämaste jag haft i bandväg, och då har jag ändå både en SKX med rattlig jubilee och en Doxa Sub med deras underbara BOR.

Sen att man känner sig lite mer som en astronaut och således ungefär 500ggr coolare än i normalfallet gör att det är winner-winner-chicken-dinner! :p
Så är bandet värt pengarna för en Speedy och Rymdnörd? Ja, det tycker jag det är. Plus att det är inte så vanligt att se en Speedy på ett Komfit.
Tack för utlåtandet! Nu blir man ju inte mindre sugen på att få hem det, hoppas Postnord kan leverera under morgondagen!

Tillbaka
Topp