Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Speedy speedy
![]()
Hmm, tror det hette Art of horology. Riktigt schysst faktiskt-Mycket fin affisch! Får man fråga var man hittar en sån?![]()
Hej speedyfantaster!
Funderar på att skaffa mig en speedy 005 och skulle vilja ha lite tips inför köpet.
Ser att 005 har dragit iväg en 10-12k de sista tre åren, mins en bekant som köpte av rob för ca 3-4 år sen för strax över 30k på black friday.
Hur ser det ut med tillgängligheten i dag, är det som lolex eller går det att få tag på en speedy omg om man blir sugen och vad kan man tänkas få betala? Är det fortfarande rimligt med uppåt 20% off eller har det blivit tuffare?
Mvh Jazze
Någon här på ks som lyckades sno denna för mig?
![]()
Ja någon gjorde precis årets fynd, om annonsen inte är bluff dvs.
Känns som annonsören snabbt gått in och kollat retail-priset på Omegas hemsida med tanke på att det är exakt vad en Speedmaster kostar idag. Det måste ju ändå varit ett tag sedan de såldes med den länken![]()
Vad mäter den diameter? Ser stor utBreddar tråden lite och bjuder på några bilder på min Speedmaster Broad Arrow![]()
![]()
![]()
![]()
Fin länk! Gillar nämligen inte standardlänkarna. Vad är det för någon?Ha en fin tisdag alla!![]()
Tack! Det är en Omega 1171-länk med 633 end links. Såg att det låg en ute på köp&sälj för inte särskilt länge sedanFin länk! Gillar nämligen inte standardlänkarna. Vad är det för någon?
Tackar, min herre!Tack! Det är en Omega 1171-länk med 633 end links. Såg att det låg en ute på köp&sälj för inte särskilt länge sedan![]()