Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig tisdag KS!
Tack! Det är ett Molequin grained calf whiskey tan. Kan varmt rekommendera Molequin, bra kvalitet, mjuka och bekväma band, vänlig och effektiv service osv.Trevligt band! Får man fråga vart du har köpt det?
Den har onekligen lite attitydDrar mitt strå till stacken
Tack! Det är ett Molequin grained calf whiskey tan. Kan varmt rekommendera Molequin, bra kvalitet, mjuka och bekväma band, vänlig och effektiv service osv.
Känns som om jag upprepar mig med detta svar.... du är nämligen inte den första som kommenterat bandet. Men det är kul att jag inte är ensam om att tycka det är snyggt
40’ för klockan och 40’ för ändlänkarna.Ha en fin tisdag! Undrar vad Wallhagen hade värderat denna till med tanke på diskussionen ovan. 105.003 1967 med bytta luminova visare. Bytt men tidsenlig krona, 7912 länk med #6 ändlänkar. Tvivlar på att jag skulle få mer än 80k för den i normala tider. I dessa tider hade den varit svår att sälja öht.
Ändlänkarna är definitivt värdefullast per gram på den kombon$$40’ för klockan och 40’ för ändlänkarna.
Haha den såg helt galen ut i profil. Jag har aldrig sett den ur den vinkeln innan. Hur upplevs den på handleden? Riktigt häftig och unik klocka!Den har onekligen lite attityd
Den är lite framtung, men jag är svårt förtjust i 70-taletHaha den såg helt galen ut i profil. Jag har aldrig sett den ur den vinkeln innan. Hur upplevs den på handleden? Riktigt häftig och unik klocka!
Den där är ju så svårt jääävla cool!Den har onekligen lite attityd
Tack, en riktig dunderklumpDen där är ju så svårt jääävla cool!
Typ så härHaha den såg helt galen ut i profil. Jag har aldrig sett den ur den vinkeln innan. Hur upplevs den på handleden? Riktigt häftig och unik klocka!
Skall du ta bort låset från bandet? I så fall behövs bara ett bandverktyg, det sitter ett vanligt bandstift i låset.Är säkert dum men hur öppnar man denna!? Vill inte forcera fel..
Mycket riktigt var jag dum.. Självklart var det så. Stort tack!!Skall du ta bort låset från bandet? I så fall behövs bara ett bandverktyg, det sitter ett vanligt bandstift i låset.