• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Leif

Cartier
Tänk på att köpa den med länk (eftersom det är dyrt att köpa till den senare - ökar också värdet vid andrahandsförsäljning). Att byta till ett läderband om din vän inte vill använda länk är lätt att göra själv, och det finns massor av fina läderband där ute. Brukar också dyka upp fina nya och begagnade band här på KS till mycket humana priser. Annars tycker jag att du har gjort rätt prioteringar! :)
Ok, ditt råd är att köpa en ny på länk och köpa svart croc till? Vet att han vill ha svart croc, det har han vart tydlig med. Ska jag isf köpa original croc eller köpa Hirsh eller eller dyl. Råd?
 

Zalath

Panerai
Ok, ditt råd är att köpa en ny på länk och köpa svart croc till? Vet att han vill ha svart croc, det har han vart tydlig med. Ska jag isf köpa original croc eller köpa Hirsh eller eller dyl. Råd?
Precis, köp den nya på länk. Har inga tips om just croc, men det borde inte vara så svårt att få tag på ett fint band. Finns säkert någon annan här som kan tipsa om det. Just originalband från Omega kan vara rätt dyra, så ett band från någon annan är nog mer prisvärt.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Ok, ditt råd är att köpa en ny på länk och köpa svart croc till? Vet att han vill ha svart croc, det har han vart tydlig med. Ska jag isf köpa original croc eller köpa Hirsh eller eller dyl. Råd?
Bör lägga till också att om han vill ha viklås till lädret krävs ett speciellt läder (längre än vanliga) och viklåset är långt från gratis från Omega. Men det är underbart..
Fotor_145383814489321.jpg

Inte svart och inte croco, men satan va skönt det är.
 

Leif

Cartier
Precis, köp den nya på länk. Har inga tips om just croc, men det borde inte vara så svårt att få tag på ett fint band. Finns säkert någon annan här som kan tipsa om det. Just originalband från Omega kan vara rätt dyra, så ett band från någon annan är nog mer prisvärt.

upload_2016-4-29_12-51-53.png


Tack för hjälpen! Klockan är beställd på länk. Ska nu bara hitta ett läckert svart croc till. Tack återigen.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Man tackar!! Vad måste man vara beredd att pröjsa för en i ett hyggligt skick som inte rasar efter en vecka? +/- 30k? :)
22-25 för en tidig 90-talare utan historik. Killar man att leva farligt så funkar det.
Med historik blir det väll ca 30 och då kan man lika gärna köpa ny..
 

Anti

Cartier
Funderar kaaaaaanske på att sälja min, men det tar emot. Pm:a om du är sugen. Den är ifrån februari -16 :)
Tack! Ska lägga det på minnet ;)

22-25 för en tidig 90-talare utan historik. Killar man att leva farligt så funkar det.
Med historik blir det väll ca 30 och då kan man lika gärna köpa ny..
Hmmm.. Det är den alltså. Hur ser det ut om man vill ha nån med lite mysigt gulnade index etc?
 
Topp