Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är det ISS officiella klocka när dom är ute och städar i rymden?Happy ST from ISS
Bra beslut där, du hade bara ångrat dig ändå!-Det känns för enkelt att köpa och sälja. Och då blir det lätt att bara sådär ”svika” något som man trott på och haft känslor för.
Nej, skärpning, min Speedmaster ska inte säljas bara för att hålla på och köpa och sälja igen osv... Till slut finns det inget värde i något. Speedy och jag hänger kvar i denna härliga tråden och firar den största world wide gemenskapet som någonsin funnits i klocksammanhang!
Trevlig Speedy Tuesday på Er alla!
Inköpt hos reliasweden.se.Har dressat Speedmastern i läder.
Inköpt hos reliasweden.se.Vad är de för armband? Grymt snygg kombo!!
Åh! Ett nytt nummer. Då borde jag få det i dagarna också. Kul. Undrade just om de bara glömt mig eller lagt ner helt.Äntligen egentid
Stort grattis och välkommen till tråden! Ser fram emot bilder när den anländerHärligt att få göra entré i Speedmaster tråden!
Har precis ropat hem min första Speedmaster på auktion och är helt inställd på att använda ett svart nato (kanske även komplettera med ett orange till den?). Var inne på Omegas sajt som, åtminstone via mobilen, lämnade en del att önska i användarvänlighet. Så går direkt till kunskapens källa. Var anser ni man bör köpa ett originalnato respektive ett aftermarket nato?
Cheers!
Omega nato är visserligen bekväma men löjligt dyra. Köp singular, har själv ett gäng som är nice.Stort grattis och välkommen till tråden! Ser fram emot bilder när den anländer
Original från @ERIKSON URHANDEL, och aftermarket från @Singular (har både vanliga och mer ”premium”) enligt mig
Hur har jag missat singular? ser grymma ut!Stort grattis och välkommen till tråden! Ser fram emot bilder när den anländer
Original från @ERIKSON URHANDEL, och aftermarket från @Singular (har både vanliga och mer ”premium”) enligt mig
Grattis! Speedyn är nog bästa köpet jag gjort! Jag har testat både AM och originalet och även om det är svårt att rättfärdiga priset på omegas natoband så är de förbannat sköna och det är ju inte dumt med omega-signade keepers. Hade dock nog köpt ett schysst AM om jag inte fått med originalet vid köp!Härligt att få göra entré i Speedmaster tråden!
Har precis ropat hem min första Speedmaster på auktion och är helt inställd på att använda ett svart nato (kanske även komplettera med ett orange till den?). Var inne på Omegas sajt som, åtminstone via mobilen, lämnade en del att önska i användarvänlighet. Så går direkt till kunskapens källa. Var anser ni man bör köpa ett originalnato respektive ett aftermarket nato?
Cheers!
Stort grattis och välkommen till tråden! Ser fram emot bilder när den anländer
TackStort grattis och välkommen till tråden! Ser fram emot bilder när den anländer
Tack för reflektionen! Blev ett singular till att börja med. Kändes rimligt att börja med när man precis lagt en slant på själva klockan. Ett original får bli julklapp eller dylikt längre fram.Grattis! Speedyn är nog bästa köpet jag gjort! Jag har testat både AM och originalet och även om det är svårt att rättfärdiga priset på omegas natoband så är de förbannat sköna och det är ju inte dumt med omega-signade keepers. Hade dock nog köpt ett schysst AM om jag inte fått med originalet vid köp!
Automatic är ju även Speedmaster. Följer skamlöst och postar också här.Tja! Är detta endast för pro’s eller får auto’s också vara med här? Hittade inte tråd för auto men jag är inte jättebra på att söka här
Automatic är ju även Speedmaster. Följer skamlöst och postar också här.
Tja! Är detta endast för pro’s eller får auto’s också vara med här? Hittade inte tråd för auto men jag är inte jättebra på att söka här