Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådär. Det blir liksom en annan klocka med länk.Skall bara hinna in till Erikson urhandel och hämta 1171-länken jag köpte. Avsaknaden av länk var en stor anledning till att jag sålde den sist. Det blir nog på fredag om det vill sig.
Snyggt! Tycker verkligen 1171-länken är helt Underbar.Sådär. Det blir liksom en annan klocka med länk.
![]()
![]()
![]()
Haha, ouch! Tvångskeeper typFörstår dina tankar Speedybroder, upplevde nåt liknande 2010 när AD ristade in försäkrings# i boetten på min nya Planet ocean 2500Hade inte inte ens fått unboxa klockan och redan märkt
![]()
Där snackar vi choklad!Den här från Klockkvaliten är trevlig
![]()
Har äntligen fått tag i klockan som upptagit mina tankar mer än hälsosamt. En speedy 005.
Extremt glad att få ta del av den här magiska klockan och dess fascinerade historia
Grattis och välkommen in i speedyns magiska världHar äntligen fått tag i klockan som upptagit mina tankar mer än hälsosamt. En speedy 005.
Extremt glad att få ta del av den här magiska klockan och dess fascinerade historia
Typ bara en vecka sedan jag var med om samma sak, fantastiskt! Och välkommen in i värmenHar äntligen fått tag i klockan som upptagit mina tankar mer än hälsosamt. En speedy 005.
Typ bara en vecka sedan jag var med om samma sak, fantastiskt! Och välkommen in i värmen![]()
Korrekt. Mycket trevlig.. Jag gillar ju en robust länk, men det är något speciellt med rassel och denna påminner starkt om länken på den Mark II:a som var min första speedy och därtill min första dyra klocka.Snyggt! Tycker verkligen 1171-länken är helt Underbar.
Jajamän, det har jag verkligen! Tror den kommer sitta i länge.Vad härligt, då har du säkert kvar känslan
Magiskt, grattis!Har äntligen fått tag i klockan som upptagit mina tankar mer än hälsosamt. En speedy 005.
TackMagiskt, grattis!
Welcome speedybrother!Har äntligen fått tag i klockan som upptagit mina tankar mer än hälsosamt. En speedy 005.
Första bilden här kanske:?Var det inte en Speedy man skymtade på Duplantis handled i kvällens Skavlan? Var svårt att se och tyvärr ännu svårare att få till en bild![]()
Jag såg inte programmet men han har väl något kontrakt med Omega så det låter inte alls orimligt.Var det inte en Speedy man skymtade på Duplantis handled i kvällens Skavlan? Var svårt att se och tyvärr ännu svårare att få till en bild![]()
Ja kolla! Snyggt!
Sannolikt, han är ju omegaambassadör. Verkar vara dessa två klockor han har.Var det inte en Speedy man skymtade på Duplantis handled i kvällens Skavlan? Var svårt att se och tyvärr ännu svårare att få till en bild![]()