Ha en härlig ST och 51årigt firande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
glad tisdag! Funderar om lädret ska åka på igen? Vad tycker ni
![]()
Kul att de skrev ett av dina första inlägg i speedytråden, den mysigaste tråden av dem alla välkommen!Snabb tisdag!
Mitt första inlägg på klocksnack (jag hoppas jag inte blir utslängd för att lägga in kort på något annat än Speedmastern, men det ska inte upprepas)!
Givetvis måste mitt första inlägg postas i speedmaster-tråden! Min absoluta drömklocka var just speedyn och jag skaffade mig en för ca 1 år sedan, gillar den fortfarande lika mycket som dag 1! Igår åkte länken på igen efter många månader med original-nato. OCH det är något speciellt med länken ändå; klockan känns mer gedigen och exklusiv på något vis tycker jag
Jo! Som vi ser på bilden (165mm handled!) så fick jag min första Rolex idag, och det tycker jag ska firas sida vid sida med speedmastern givetvis! För mig är detta stora grejer och jag svävar på moln idag!
För att fira en snabb tisdag löptes det även idag, 25 varv bana, 10 000 meter, i helt ok fart, 36:21. Inte snabbt för proffsen men helt ok för en glad amatör!
![]()
Snabb tisdag!
Mitt första inlägg på klocksnack (jag hoppas jag inte blir utslängd för att lägga in kort på något annat än Speedmastern, men det ska inte upprepas)!
Givetvis måste mitt första inlägg postas i speedmaster-tråden! Min absoluta drömklocka var just speedyn och jag skaffade mig en för ca 1 år sedan, gillar den fortfarande lika mycket som dag 1! Igår åkte länken på igen efter många månader med original-nato. OCH det är något speciellt med länken ändå; klockan känns mer gedigen och exklusiv på något vis tycker jag
Jo! Som vi ser på bilden (165mm handled!) så fick jag min första Rolex idag, och det tycker jag ska firas sida vid sida med speedmastern givetvis! För mig är detta stora grejer och jag svävar på moln idag!
För att fira en snabb tisdag löptes det även idag, 25 varv bana, 10 000 meter, i helt ok fart, 36:21. Inte snabbt för proffsen men helt ok för en glad amatör!
![]()
Speedy på en tisdag!![]()
Vad sugen man blev på ett vitt gummiSomrigt!
![]()
(bild ärligt stulen från instagram)
Runt 35-40k beroende på när den blev utplockad skulle jag tro.hur attraktiv är 005an nuförtiden? Vad brukar 005an gå för?
Mr.Rolopalooza är en jäkel på band han!Vad sugen man blev på ett vitt gummiSomrigt!
![]()
(bild ärligt stulen från instagram)
snyggt!
Runt 35-40k beroende på när den blev utplockad skulle jag tro.
Någon med en speedmaster på ett sailcloth band och vill dela med sig av hur klockan ser ut på denna?
Någon med en speedmaster på ett sailcloth band och vill dela med sig av hur klockan ser ut på denna?