blir inte frun aur när du avbryter hennes jobbande i köket för att ta bilder sådär?-Härligt att höra! Det ser jätte gott ut! Middagen hänger på Speedyn här med
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
blir inte frun aur när du avbryter hennes jobbande i köket för att ta bilder sådär?-Härligt att höra! Det ser jätte gott ut! Middagen hänger på Speedyn här med
![]()
![]()
blir inte frun aur när du avbryter hennes jobbande i köket för att ta bilder sådär?![]()
härligt att se!!!Happy Speedy TuesdayLuftar min franken 145.012-67 som dagen tillära fått på sig original JB Champion NASA mesh. Har även nyutgåvan från Forstnerbands men det har jag satt på min Heuer Bundeswehr för att skrämma slag på grabbarna i militärurstråden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Härligt att höra! Det ser jätte gott ut! Middagen hänger på Speedyn här med
![]()
![]()
kallar du frun med för speedy?
![]()
Helt rätt som @David71 skriver att 60th Anniversary är magisk. Va lite snabb på att rekommendera FOIS men utan tvekan den klockan jag varit nöjdast med, oavsett varumärke, är Trilogyn-speedy.
![]()
Den såg trevlig ut. Har du testat?Nära nu, ser bra ut
![]()
Heja TFF!!!Glömde skicka in mitt bidrag igår, så här kommer en något sen bild + kompenserar med ety tips för semesterfirare i södra delen av landet. Har ni vägarna förbi Trelleborg kan jag varmt rekommendera Hallongården. Självplock, butik plus riktigt fint café med prisvärd lunch. Barnen nöjda, frugan nöjd och även jag mer än nöjd.
![]()
Lämnar geografin till skåne-folket. Säger du Vellinge så litar jag på deHeja TFF!!!
men hallongården är väl närmare vellinge än palmstaden?
är det en orginal omega länk på den?
bra bilder!!
ligger mittimellan!Lämnar geografin till skåne-folket. Säger du Vellinge så litar jag på de
Japp! 1125-länk med 617 end links.
Hej,bra bilder!!
annonserar ni ut den på nätet med dom vanliga tax-free lockpriserna till folk?
vore kul och se er försöka rikta in er till svenska kunder med så ni kan bidra till stadskassan lite med
https://omegaforums.net/threads/bnib-tudor-black-bay-58-blue-79030b-novelty.116542/
https://omegaforums.net/threads/ome...rubber-210-32-42-20-01-001-price-bump.113387/
"Price only applies to buyers outside the EU."
är detta er lilla scam?
att köra "tax-free priser" som normala gråpriser och köra svenskt pris 25% mer så ni tjänar bra och slipper betala svenskskatt på det ni säljer?
har frågat er om pris innan på saker och då fått svar att jag måste lägga på 25% moms och då var det ett riktigt löjligt pris jämfört med vad grågubbarna i italien och monaco tar.
såna som ni borde inte vara här!
pröva watchuseek så hittar ni direkt era tax-free kunder!![]()
den blir mindre på läder eller med den äldre länken!Behöver er objektiva åsikt. Speedmastern har varit en gral i många år men sedan jag köpt en BB36 och även King Seiko 37mm så har jag ändrat åsikt mer och mer om vad jag tycker är stort och inte. 42mm var förr perfekt men nu har jag samvetskval. Så vad tycker ni om storleken? Den satt skönt på armen måste jag säga och kändes slim.
![]()
Tycker den sitter riktigt bra på dig!Behöver er objektiva åsikt. Speedmastern har varit en gral i många år men sedan jag köpt en BB36 och även King Seiko 37mm så har jag ändrat åsikt mer och mer om vad jag tycker är stort och inte. 42mm var förr perfekt men nu har jag samvetskval. Så vad tycker ni om storleken? Den satt skönt på armen måste jag säga och kändes slim.
![]()
Behöver er objektiva åsikt. Speedmastern har varit en gral i många år men sedan jag köpt en BB36 och även King Seiko 37mm så har jag ändrat åsikt mer och mer om vad jag tycker är stort och inte. 42mm var förr perfekt men nu har jag samvetskval. Så vad tycker ni om storleken? Den satt skönt på armen måste jag säga och kändes slim.
![]()
Nope, men beställt!Den såg trevlig ut. Har du testat?
Tycker den sitter perfekt! Jag fick hem min Speedmaster Reduced igår och tänkte att den passar mycket bättre på mina smala (17cm) handleder. Åkte ner till urmakaren idag för att korta länken och fick samtidigt prova den "riktiga" Speedmastern. Den satt väldigt bra på mig med och och luggarna var inte utanför armen. Jag vet nog vad jag kommer uppgradera till nästa gångBehöver er objektiva åsikt. Speedmastern har varit en gral i många år men sedan jag köpt en BB36 och även King Seiko 37mm så har jag ändrat åsikt mer och mer om vad jag tycker är stort och inte. 42mm var förr perfekt men nu har jag samvetskval. Så vad tycker ni om storleken? Den satt skönt på armen måste jag säga och kändes slim.
![]()
brukar bli så med reduced ägare att dom ändä ibte kan sluta sig från the real thing men njut nu av din reduced å glöm den större speedyn ett tag! (blir billigast så)Tycker den sitter perfekt! Jag fick hem min Speedmaster Reduced igår och tänkte att den passar mycket bättre på mina smala (17cm) handleder. Åkte ner till urmakaren idag för att korta länken och fick samtidigt prova den "riktiga" Speedmastern. Den satt väldigt bra på mig med och och luggarna var inte utanför armen. Jag vet nog vad jag kommer uppgradera till nästa gång![]()
Jadå jag ska njuta av den, det är min första Speedmaster och var inom budget så jag är nöjdbrukar bli så med reduced ägare att dom ändä ibte kan sluta sig från the real thing men njut nu av din reduced å glöm den större speedyn ett tag! (blir billigast så)
uncleseiko.com!Det senaste köpet Sjukt nöjd. Min första riktiga klocka om man inte räknar med vintage. Funderar på att byta ut länken till något roligare, vad finns det för bra sidor som säljer sånt?![]()
Har den levererat maten?-Speedy har levererat
![]()
![]()