Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker den blev toppenTestar på Nato, bekvämt!
Kanske inte helt rätt färgkombination dock.
![]()
Oerhört läcker!Hade lite photoshoot idag
![]()
![]()
![]()
![]()
Just ja, tack för påminnelsen!Ha en riktigt härlig ST alla deskonauter där ute!
![]()
(nu framme på jobbet börjar det vara dags att dra upp den kanske...)
Svårt att förstå varför man öht säljerNi som har köpt och sålt speedy flera gånger. Ungefär hur lång tid tog det från att ni sålde till återköp? Frågar självfallet åt en vän
![]()
Sålde min i December sedan åkte jag till Indien ett par månader o köpte en när jag kom hem. Nu stannar den här.Ni som har köpt och sålt speedy flera gånger. Ungefär hur lång tid tog det från att ni sålde till återköp? Frågar självfallet åt en vän
![]()
Har försökt sälja min flera gånger för att få loss pengar till andra klockor men det går inte. Vet med mig att jag kommer att ångra mig som f*n! Köpte min ny 2018 för 32k och den får stanna, kommer aldrig att lyckas köpa en ny igen med de nya höga priserna. Det är ändå nått med att ingen annan har använt den, jag som har satt varenda litet märke. Nä lika bra att behålla demNi som har köpt och sålt speedy flera gånger. Ungefär hur lång tid tog det från att ni sålde till återköp? Frågar självfallet åt en vän
![]()
Klokt.Har försökt sälja min flera gånger för att få loss pengar till andra klockor men det går inte. Vet med mig att jag kommer att ångra mig som f*n! Köpte min ny 2018 för 32k och den får stanna, kommer aldrig att lyckas köpa en ny igen med de nya höga priserna. Det är ändå nått med att ingen annan har använt den, jag som har satt varenda litet märke. Nä lika bra att behålla dem![]()