Förr hade jag inget annat men blivit mer läder de senaste årenKlart du ska skaffa länk. Klockan får en helt annan karaktär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förr hade jag inget annat men blivit mer läder de senaste årenKlart du ska skaffa länk. Klockan får en helt annan karaktär.
Helt förståligt. Just denna klockan gör sig även bra utan länk.Förr hade jag inget annat men blivit mer läder de senaste åren![]()
Kan också rekommendera mesh!Förr hade jag inget annat men blivit mer läder de senaste åren![]()
Helt otroligt fin. Särskilt tillsammans med det bandet. Väldigt tjusigt!
Antireflexbehandling?Jag har alltid uppfattat det som att glaset inte syns alls på speedmaster så att visarna nästan är nakna i luften om jag uttrycker mig korrekt. Vare sig det är hesalite eller safirglas. Måste ha med kupolformen att göra. Någon som känner igen? Har inte sett det fenomenet på andra klockor.
Sitter fint! Vad kommer den från för klocka?Passformen på en länk från en annan klocka var faktiskt bättre än jag trodde
![]()
![]()
![]()
Länken är från Ocean 2 Orbit. Ett australiskt micromärke som startade förra året. Dave, en av grundarna hade en kund i Melbourne som hade testat sin Speedmaster länk på deras klocka - passade braSitter fint! Vad kommer den från för klocka?
Verkligen häftigt att den kommer ut till försäljning. Gissar på att det är Omega själva som kommer att ropa hem den.Well, well, denna hade jag gärna ägt. Får vara nöjd med att få kolla in de snygga bilderna.
![]()
Found: Astronaut Neil Armstrong's Omega Speedmaster To Be Auctioned On April 17 At RR Auctions (Exclusive)
For the first time, a Speedmaster belonging to the first man to walk on the moon, is up for public sale.www.hodinkee.com