• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Glad ST🚀
IMG_4286.jpeg

Jag älskar mesh på speedy! vi har snackat om sökandet efter ett bra mesh (till OK peng) i Omegatråden Vilket kör du och vad ger du det för review? pingar in @Degnell
Ja jag beställde ju ett från watchgecko som dessvärre inte var nått att rekommendera. Delen med spännet på var lite för bred medan den andra delen(hanen om man kan kalla det så) passade perfekt mellan bandhornen. Dessutom var ”mönstret” snett på den bredare delen. Skrev till watchgecko och förklarade situationen och dom skickade en ny länk utan invändningar. Fortsatte använda den första länken(efter att ha slipat ner den så den gick in mellan bandhornen) en dag till då den började kugga över väldigt lätt och jag fick konstant spänna om den. Igår kom då ersättningslänken men även den var för bred(samma del), så jag skrev och begärde att få reklamera länkarna. Idag fick jag instruktioner om hur de skulle returneras samt en kod för att göra detta kostnadsfritt. Hade inte den första börjat släppa/kugga över redan efter två dagar har jag kunnat slipa ner den nya också och gett den en chans då mönstret såg bättre ut på den och länken som helhet faktiskt kändes prisvärd för runt 700 med kringkostnader, men jag som är van vid Nato, gummi eller länk vill känna förtroende för bandet oavsett vad jag gör med klockan och jag hade aldrig vågat bada med den länken t.ex.

Bra och trevligt kundbemötande, så företaget i sig har jag inget att anmärka på, men länken kan jag som ni förstår inte rekommendera. Bifogar bild från när länken ändå satt på eftersom inlägg med bild alltid är roligare.
IMG_0560.jpeg

Tillbaka
Topp