Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr sugen pĂ„ att köpa mig en SKX007K1 pĂ„ bond nato.
Vart ska man köpa ifrÄn tycker ni? SÄg att creationwatches hade för 1871:-
LÀst i trÄden att nÄgra haft problem med att klockor dÀrifrÄn saktar efter mer?
NÄgot mer man ska tÀnka pÄ? Vad kostar tullen?
CDON sĂ€ljer skx007k1 dock för 2276:- https://cdon.se/accessoarer/seiko-divers-skx007k1-p41777027Ăr sugen pĂ„ att köpa mig en SKX007K1 pĂ„ bond nato.
Vart ska man köpa ifrÄn tycker ni? SÄg att creationwatches hade för 1871:-
LÀst i trÄden att nÄgra haft problem med att klockor dÀrifrÄn saktar efter mer?
NÄgot mer man ska tÀnka pÄ? Vad kostar tullen?
CDON sÀljer skx007k1 dock för 2276:- https://cdon.se/accessoarer/seiko-divers-skx007k1-p41777027
Klockmaster Globen ocksÄ.CDON sÀljer skx007k1 dock för 2276:- https://cdon.se/accessoarer/seiko-divers-skx007k1-p41777027
Ăr det klockmaster.se som gĂ€ller dĂ„? Hittar den för 4198kr dĂ€r..Klockmaster Globen ocksĂ„.
Globen har alltid specialpris pĂ„ skx007 men det Ă€r inget som syns pĂ„ hemsidan. Man fĂ„r ringa och bestĂ€lla en sĂ„ skickar de den till dig och skickar med en faktura.Ăr det klockmaster.se som gĂ€ller dĂ„? Hittar den för 4198kr dĂ€r..
DÀr ser man! Tack sÄ mycket!Globen har alltid specialpris pÄ skx007 men det Àr inget som syns pÄ hemsidan. Man fÄr ringa och bestÀlla en sÄ skickar de den till dig och skickar med en faktura.
Ăr sugen pĂ„ nĂ„got nytt men vet inte vad.Globen har alltid specialpris pĂ„ skx007 men det Ă€r inget som syns pĂ„ hemsidan. Man fĂ„r ringa och bestĂ€lla en sĂ„ skickar de den till dig och skickar med en faktura.
Har noll koll pĂ„ om de har nĂ„gon REA pĂ„ nĂ„got i butiken men de lĂ€r ju ha Sveriges största utbud bĂ„de vad gĂ€ller SEIKO/GS och Casio sĂ„ vĂ€rt ett besök tycker jag absolut att det Ă€r om du gillar dessa mĂ€rken.Ăr sugen pĂ„ nĂ„got nytt men vet inte vad.
Har globen nÄgot mer spÀnnande och prisvÀrt som kan vara vÀrt ett besök? Har aldrig vart dÀr men det kanske Àr pÄ tiden.
Inga Seiko Astrons hÀr?
Nu Àr den hÀr, helt magisk Àr den! Första Seikon och Àn sÄ lÀnge Àr jag jÀttenöjd!
Den Àr grym. Grattis till en superfin klocka!Nu Àr den hÀr, helt magisk Àr den! Första Seikon och Àn sÄ lÀnge Àr jag jÀttenöjd!
Verkligen! Tack!Den Àr grym. Grattis till en superfin klocka!
Ingen?Hej
NÄgon som vet var man köper (eller har) 22x2,5mm Seiko tjockis stift?
Köpte en klocka begagnad dÀr det satt vanliga tunna..
// Jonas
Galet pris men snygg som F#nHaft klockan nĂ„gra veckor nu. Först gillade jag inte den pĂ„ lĂ€nk, tĂ€nkte slĂ€ppa den direkt, bytte sedan till ett canvasband i svart. Det Ă€r min första klocka med polerat stĂ„l, brukar ha matta material som titan eller borstatstĂ„l. SĂ„ det lite blingiga fick jag vĂ€nja mig vid. DĂ€refter vĂ€xer klockan tycker jag. Bra storlek, bĂ€rs mycket mindre Ă€n sina 44mm. Snarare motsvarande 41-42mm. Upplevs inte som sĂ„ hög och klumpig som vissa andra dykarur, tack vare boettens utformning. Absolut inte âtopptungâ. Sedan kommer vi till tavlan. Den blĂ„ tavlan Ă€r specielI. I dĂ„ligt ljus, Ă€r den mörkblĂ„ och i direktljus skiftar den fĂ€rg mot ljusare petroleum blĂ„. Mycket bra liv i tavlan och det gör en speciell karaktĂ€r. Det gör att den passar in bland mina övriga vĂ€nner.
Vad Ă€r negativt? Priset Ă€r högt. 15 000kr Ă€r dyrt. Finns mycket bra i den prisklassen. Och sĂ„ tidshĂ„llningen som Ă€r ok men inte perfekt. Min Squale eller Sinn har bĂ€ttre precision. Kan dock inte jmf med dyrare klockor Ă€n sĂ„. Ăr du en OWG, sĂ„ ta en funderare pĂ„ om det Ă€r rĂ€tt för dig. Som komplement, Ă€r den bra.
à ngrar jag köpet? Nej, det Àr en bra dykare, unik tavla, som Àr mycket bekvÀm som helgklocka.
Edit: hela namnet:
Seiko SPB083J1 Prospex Automatic Diver Great Blue Hole Special Edition
Grattis till en fantastisk klocka!! Dela med dig av lite mer bilder pÄ tavlanNu Àr den hÀr, helt magisk Àr den! Första Seikon och Àn sÄ lÀnge Àr jag jÀttenöjd!
Lite nyfiken, har du kvar denna?7N42-6A00
Har nÄgra extra. SÀtt in en slant till http://www.barncancerfonden.se/16781/ och skicka ett pm med din address sÄ dyker ett par upp i brevlÄdan!Ingen?
// Jonas
Finns hos min svĂ„ger! Ăr du intresserad!Lite nyfiken, har du kvar denna?
Jag har en likadan men de verkar vara vĂ€ldigt ovanliga?Finns hos min svĂ„ger! Ăr du intresserad!