• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Speedtimer blir det idag.

IMG_1845.jpeg

Hej!
Jag har varit medlem i forumet i 8 Är, men har inte publicerat tillrÀckligt med inlÀgg för att kunna skriva en köpesannons (32 publicerade, krÀvs 50 st).

Är pĂ„ jakt efter en Seiko Speedtimer SSC813 och undrar om nĂ„gon har en att avyttra? Skicka PM i sĂ„ fall.

Om jag gör nÄgot regelbrott genom att skriva sÄ hÀr ber jag om ursÀkt och tar bort inlÀgget genast.

Edit: Har köpt en av en forummedlem nu.

Senast Àndrad:
Hej!
Jag har varit medlem i forumet i 8 Är, men har inte publicerat tillrÀckligt med inlÀgg för att kunna skriva en köpesannons (32 publicerade, krÀvs 50 st).

Är pĂ„ jakt efter en Seiko Speedtimer SSC813 och undrar om nĂ„gon har en att avyttra? Skicka PM i sĂ„ fall.

Om jag gör nÄgot regelbrott genom att skriva sÄ hÀr ber jag om ursÀkt och tar bort inlÀgget genast.
FĂ„r man fresta med en Riktig specialare :)

Seiko Lunar Racing.jpg
Lunar Racing.jpg

Tillbaka
Topp