Ca 5500kr ny och ca 3300-3500kr beggad..
SRPD23 eller SBDY031. Den sistnÀmnda har Kanji-dagskiva.![]()
Tackar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ca 5500kr ny och ca 3300-3500kr beggad..
SRPD23 eller SBDY031. Den sistnÀmnda har Kanji-dagskiva.![]()
KÀnns som att seiko 5 sports SNZH-klockorna Àr bÄde snyggare och mer prisvÀrda.SKX efterföljaren Àr slÀppt.
https://www.seikowatches.com/global-en/products/5sports
Ăr kluven.
Vad Àr bÀttre?
Ser ut och ha bÀttre finish och detaljer, lÀnken mÄste vara bÀttre och Àr nu oysterlÀnk. Applicerade index osv. Uppgraderat urverk, nu har den 4R36 med hack och handwinding.
Vad Àr sÀmre?
Den har bara 100m WR istÀllet för 200m
Neutral till
Glasbaksida
FrÄgan Àr, vad blir priset?
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad sÀger ni? Jag Àr som sagt lite kluven.
Jag Àr inte rÀtt person att svara egentligen. Men KlockmÀster Karlaplan 13, om man bor i Stockholm, brukar nog vara ett Äterkommande förslagProvar igen, nÄgon som vet nÄgot bra stÀlle för att lÀmna in en SKX031 pÄ?
Provar igen, nÄgon som vet nÄgot bra stÀlle för att lÀmna in en SKX031 pÄ?
Den Àr kanon!![]()
Fick av en kompis, va lite eljest pga storleken......men tycker redan efter nÄn dag bara att den Àr mer bekvÀm Àn storebror 007, och sitter kanon!!
![]()
Fick av en kompis, va lite eljest pga storleken......men tycker redan efter nÄn dag bara att den Àr mer bekvÀm Àn storebror 007, och sitter kanon!!
Kan bara instÀmma!Den Àr kanon!
![]()
Funderar pÄ att köpa till marinemaster-lÄset till den. NÄgon som kan bekrÀfta att det funkar?NytvÀttad och fin
Saknat denna i trÄden? Jag har saknat den pÄ handleden! KÀnns som en keeper det hÀr
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag vet att @Tampa_blord hade ett MM300 lÄs till sin. Om det Àr just det du lÀnkar vÄgar jag inte svara pÄ. Men taggar tampa sÄ kanske han kan bekrÀftaFunderar pÄ att köpa till marinemaster-lÄset till den. NÄgon som kan bekrÀfta att det funkar?
Ref: D1K6AM-BK00
https://www.fiftyfourwatch.com/prod...m-marinemaster-sbdx001-pospex-expanding-clasp
TackarJag vet att @Tampa_blord hade ett MM300 lÄs till sin. Om det Àr just det du lÀnkar vÄgar jag inte svara pÄ. Men taggar tampa sÄ kanske han kan bekrÀfta![]()
Som ni ser sÄ har den inre ringen flyttat pÄ sig.. strÀcken sitter inte dÀr de ska, Àr detta vanligt eller ska jag lÀmna tillbaka den pÄ garantin?![]()
LÀmna tillbaka och fÄ det fixat pÄ garanti om du har det.Som ni ser sÄ har den inre ringen flyttat pÄ sig.. strÀcken sitter inte dÀr de ska, Àr detta vanligt eller ska jag lÀmna tillbaka den pÄ garantin?![]()
Usch, jag hade aldrig kunnat leva med en sÄn defekt. LÀmna tillbaka!
Jag har suttit och lÀst pÄ massa forums om detta och det verkar vara vanligt pÄ SKX, frÄgan Àr ju om man bara ska öppna upp den och modda den sjÀlv istÀllet för att skicka tillbaka denLÀmna tillbaka och fÄ det fixat pÄ garanti om du har det.Vanligt, det tror jag inte.
Jag har suttit och lÀst pÄ massa forums om detta och det verkar vara vanligt pÄ SKX, frÄgan Àr ju om man bara ska öppna upp den och modda den sjÀlv istÀllet för att skicka tillbaka den![]()
Jag skulle lÀmna tillbaka denSom ni ser sÄ har den inre ringen flyttat pÄ sig.. strÀcken sitter inte dÀr de ska, Àr detta vanligt eller ska jag lÀmna tillbaka den pÄ garantin?![]()
Jo det Àr sant.. Fick svar av ADn att jag ska skicka tillbaka den och sÄ ska deras urmakare fÄ fixa det.Riskerar fÄ damm pÄ tavlan osv.