Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg kombo, som vanligtStor klocka litet band.
NĂ€men tackarSnygg kombo, som vanligt
Det Àr vanligt att den sitter nÄgon eller par tiondels mm fel. Det dÀr Àr bara tokfelJag har suttit och lÀst pÄ massa forums om detta och det verkar vara vanligt pÄ SKX, frÄgan Àr ju om man bara ska öppna upp den och modda den sjÀlv istÀllet för att skicka tillbaka den
Som tur sÄ skulle de serva klockan Ät mig sÄ att det blir fixat!Det Àr vanligt att den sitter nÄgon eller par tiondels mm fel. Det dÀr Àr bara tokfel
Tack! Och detsamma!-Snyggt!!
Jag har varit lite sugen pÄ att köpa en, och byta ringen frÄn min SBDC063 med denna.NytvÀttad och fin
Saknat denna i trÄden? Jag har saknat den pÄ handleden! KÀnns som en keeper det hÀr
Hade varit riktigt intressant att se. Men kan man inte bara bestÀlla hem ringen via en Seiko AD?Jag har varit lite sugen pÄ att köpa en, och byta ringen frÄn min SBDC063 med denna.
Jo, men jag har ju bara en SBDC063.Hade varit riktigt intressant att se. Men kan man inte bara bestÀlla hem ringen via en Seiko AD?
Ah fan, tÀnkte fel.Jo, men jag har ju bara en SBDC063.
HÄll mig uppdaterad!Ah fan, tÀnkte fel.
Du har fÄngat mitt intresse med den idén. Ska kika med en Seiko AD och se hur mycket ringen kostar. Hade varit coolt att byta och se.
Yes! Har mailat klockmaster. Ăr priset rimligt kanske jag köper och testar. LĂ„ter som att det skulle vara en ganska grym kombo!HĂ„ll mig uppdaterad!
Snyggt!Idag kör vi Shogun
Tack..Snyggt!
BlÄ sunburst fÄr min röst!Jag behöver lite hjÀlp! Eftersom min SKX var tvungen att servas sÄ Àr jag ute efter en till seikodykare, var och testade en mini-turtle och 2 turtle men jag Àr osÀker pÄ storleken pÄ turtlen, dÄ Àr min frÄga, blir den för stor eller funkar den?
Chapter-ringen var lös nÀr jag fick den sÄ jag fick servicen pÄ garantinBlÄ sunburst fÄr min röst!
Vad kostar en SKX service?