Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har med dÄlig koll pÄ det dÀrHur fungera det med dessa gruppköpen som görs lite nu och dÄ?
Missat detta fullstÀndigt..
Mvh
Hur Àr nya gummit? Sliskigt eller OK blandning?
Tycker det Àr helt ok faktiskt, metall keeper Àr ju en smaksak men annars tycker jag det Àr ganska felfritt, sÀrskilt mtp prisklassen.Hur Àr nya gummit? Sliskigt eller OK blandning?
NÄgon som nappat pÄ den gröna mm200?
![]()
Jag tycker helt klart den Àr frÀck, men den kÀnns lite ofÀrdig. De hade gott kunnat lÀgga in lite "gilt" i bezeln, eller satt pÄ en grön bezel eller liknande. Vore coolt att modda den som en SLA019.NÄgon som nappat pÄ den gröna mm200?
![]()
![]()
Dagens outfit
Vet inte om det gÄr fÄ tag i fortfarande exakt den jag har. Köpte den via en kampanj som var för drygt tre Är sedan:Nice!
En sÄn dÀr (tischan) har jag varit lite spekulant pÄ. Var köpte du din och blev du nöjd med kvalitén?
För nÄgra Är sedan försökte man pÄ ett stort internationellt klockforum döpa Seiko SARB035 till Baby Grand, eftersom den ... tja, kÀndes som en lillebror till Grand Seiko. Det tog jag fasta pÄ nÀr jag lekte lite med kameran nyss.
Huvudanledningen till att ta just detta foto var dock att dokumentera hur en SARB035 ser ut med ett lÀderband istÀllet för sin lÀnk. I detta fall ett alligatorband frÄn Hirsch. Tycker det kÀnns bra Àn sÄ lÀnge, men vi fÄr vÀl se efter ett par veckor i rotationen. NÄn mer som lekt med lÀder pÄ SARB033 eller 035?
![]()
Sidonot: Bilder som dessa fÄr mig att övervÀga om min nu rÀtt gamla Nikon D800 inte borde bytas mot en nyare ... att fÄ exponeringen att direkt fatta högdagrarna vore smidigt.![]()