Nu kom den! Sjukt nöjd
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt, grattis! Ser ut att sitta som en smÀck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu kom den! Sjukt nöjd
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja! Har haft SKX007 i 1Är nu sÄ var dags för mer!Grymt, grattis! Ser ut att sitta som en smÀck.
Fyyyyyyyyy! Ăr det Traderaklockan? Grymt bra skick!Hur mĂ„nga Ă€ger Seiko 6159-7010?
![]()
JÀklar vad bra.Hur mÄnga Àger Seiko 6159-7010?
![]()
Jag Àr ju svag för Waffle och Jubilee sÄÄÄ att ÀÀÀVad Àr snyggast enligt er? (bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack för erbjudandet! DessvĂ€rre tror jag det blir lite för för smalt dĂ„ min innerdiameter Ă€r mindre sĂ„ jag tappar nĂ„n millimeter dĂ€r. Men klart, Ă€r det âförbrukatâ för dig sĂ„ kan jag alltid prova! Hojta om du hittar det!
TÀnkte dra ivÀg ett Mail till dagaz och kolla, de skriver inte ut mÄtten pÄ alla inserts. Men shiet vilket habegÀr som dök upp efter lite skrollande dÀr!
Bild 1 och 3, i den ordningen.Vad Àr snyggast enligt er? (bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hittade det, vill du ÀndÄ prova sÄ pm:a adress sÄ lÀgger jag det det pÄ lÄdan![]()
Vad Àr snyggast enligt er? (bilder fr www)..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad Àr det för nÄgon?
7548-700A frÄn sent 70-talVad Àr det för nÄgon?
Hittade lite intressant information pÄ Reddit
Ser riktigt frÀsch ut
Tror jag hittat min nÀsta klocka
https://wornandwound.com/the-seiko-alpinist-is-back-in-january/
https://www.hodinkee.com/articles/three-alpinist-watches-seiko-prospex-introducing
7548-700A frÄn sent 70-tal
Silvervisare, silverindex samt vridning
![]()
NejĂr det bara jag som hittar min nĂ€stan klocka flera gĂ„nger om dagen?
Ăr det bara jag som hittar min nĂ€stan klocka flera gĂ„nger om dagen?
Ăr inte variation en del av charmen? Ser inget konstigt i att varva band dag efter dag likvĂ€l som eller istĂ€llet för att rotera klocka.Omöjligt och bestĂ€mma mig..
![]()
![]()
![]()
![]()
Kööör!!!Kan inte helt slÀppa skx007 Àven om det, för er som varit med ett tag, sÀkert Àr en tjatig bit klocka att diskutera.
Skulle den funka för mig som spontant fÄr för mig att grÀva i trÀdgÄrden, klyva ved och spika panel utan att byta om? Hur kÀnslig Àr ett automatiskt urverk?
Hade tÀnkt att fortsÀtta med Quartz men utbudet inom min budget Àr sÄ litet. Finns ett par dykare frÄn citizen men de Àr 44 mm och seikos Àr snyggare.
Har kunskapsbanken nÄgra tankar kring mina frÄgor?
KĂĂĂĂR!!!Kööör!!!
Den klarar ett par spad- och hammarslag och ett yxhugg eller tvÄ utan problem!
Kan inte helt slÀppa skx007 Àven om det, för er som varit med ett tag, sÀkert Àr en tjatig bit klocka att diskutera.
Skulle den funka för mig som spontant fÄr för mig att grÀva i trÀdgÄrden, klyva ved och spika panel utan att byta om? Hur kÀnslig Àr ett automatiskt urverk?
Hade tÀnkt att fortsÀtta med Quartz men utbudet inom min budget Àr sÄ litet. Finns ett par dykare frÄn citizen men de Àr 44 mm och seikos Àr snyggare.
Ej kÀnslig.. Hade min skx007 pÄ skjutbanan utan problem..Kan inte helt slÀppa skx007 Àven om det, för er som varit med ett tag, sÀkert Àr en tjatig bit klocka att diskutera.