- Presage med emaljtavla, mycket vacker!NÄn som vet vad det Àr för klocka?![]()
Edit, sÄg nu att det redan var besvarat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Presage med emaljtavla, mycket vacker!NÄn som vet vad det Àr för klocka?![]()
DetsammaĂntligen fredag. Trevlig helg SeikotrĂ„den!
![]()
MÀktig kÀnsla i den dÀrDetsamma![]()
![]()
Stiligt!Detsamma![]()
![]()
Snygg! Det Àr lite Explorer II över den.Mycket fin finish pÄ denna! Kinetic sÄ alltid beredd..
![]()
Grym linjering pÄ Grey Dawn!Fick hem kompisen till srpc95an idag, super nöjd!![]()
![]()
Inte sÄ lite hellerSnygg! Det Àr lite Explorer II över den.
Inte sÄ lite heller![]()
Mycket snyggt, modad?Blir aldrig trött pÄ denna kombo
![]()
Ser bra utKörde solar-tuna idag.
Har lite halvsvÄr att gilla den pÄ handleden men sitter hittills bÀst pÄ wafflestrap.
![]()
Tackar. TyvĂ€rr Ă€r det nĂ„got med utformningen av bandhornen som inte vill lira riktigt med âknölenâ pĂ„ min handled.Ser bra ut![]()
TristTackar. TyvĂ€rr Ă€r det nĂ„got med utformningen av bandhornen som inte vill lira riktigt med âknölenâ pĂ„ min handled.
Det Àr pre-order pÄ Klockmagasinet, men kanske finns att köpa nÄnstans redan? Man Àr lite sugen, men rÀtt saftiga priser pÄ Turtle. MÄste det bli sÄ dyrt hela tiden. :/
Jag brukar köra pÄ de hÀr.NÄn som vet var jag kan fÄ tag i 22mm "fat spring bars" ? Seiko fatbars alltsÄ, gÀrna frÄn Sverige eller iaf inom EU.
HELST med den extra "kanten" som gör det lÀttare vid bandbyte.
Tar gÀrna Àven emot tips om var jag kan hitta bars som passar SKX men Àr lite mindre och passar vanliga band med mindre fÀsten.
Har pillat in mina springbars i ett band och nu sitter dom dÀr, kommer inte fÄ lös dom utan att förstöra nÄgot
![]()
Tack!